האם כדאי לסמוך על המידע של "דוקטור גוגל"?

bestlinks111

כל אחד מאיתנו מצא את עצמו במציאות בה הוא מחפש פתרונות לבעיות בריאותיות בגוגל. מדוע כולם פונים דווקא ל"דוקטור גוגל" לפתרון בעיות בריאותיות? ראשית כי זה נגיש ונוח, אין דבר יותר מרגיע מאשר לקבל אינפורמציה רבה בלחיצת כפתור. לפני שאתם עושים בדיקות מעמיקות בגוגל ומחליטים החלטות, מוטב כי תבינו עד כמה המידע בגוגל אמין. לא תמיד כל מה שתקראו ב"דוקטור גוגל" יקדם אתכם אל עבר השגת המטרה. אנו ננסה להציג בפניכם את כל הפרמטרים בדיוק פי שהם אמורים להיות. כמובן שנספק לכם טיפים כיצד תוכלו לקבל מידע אמין דרך "דוקטור גוגל", כזה שיקדם אתכם להחלטות נכונות. לא כל המידע שאתם קוראים במנועי החיפוש יהיה מידע בעייתי מיסודו.

 

המידע בגוגל הוא מידע כללי

יחד אתכם ישנם אנשים רבים שצורכים מידע דרך "דוקטור גוגל" בדיוק כמוכם. מה שאומר שכל המידע הוא מידע כללי, כזה שאמור לשרת גם אתכם וגם אותם באותה המידה. לפיכך לא בטוח שהמידע יהיה מדויק לעניין שמטריד אתכם, דבר שמחייב אתכם לקחת בחשבון. כאשר אנו מתבססים על מידע רפואי הוא חייב להיות מידע מדויק עד הרמות העמוקות ביותר. אנו מציעים לכם לנסות להתאים את המידע על ידי התייעצות עם רופא מנוסה. הרופא יבחן אתכם מקרוב וידע לחבר את כל החלקים ולהפוך אותם לברורים מאי פעם. המידע שתקבלו דרך "דוקטור גוגל" יהיה מידע ראשוני שיאפשר לכם להבין מה בדיוק קורה בחייכם.

 

אין בקרה על מידע רפואי בגוגל

כל אחד מאיתנו יכול למצוא את עצמו במצב בו הוא כותב מידע רפואי ברחבי הרשת. האם מישהו יבדוק את המידע אותו תרשמו במנועי החיפוש? התשובה היא שלילית. כולם יכולים לכתוב כל מה שבא להם, לעיתים האפשרות לערוך את התוכן תהיה פתוחה. מהסיבה הזו בדיוק עדיף לקחת את הדברים בערבון מוגבל, ולא לקחת את הדברים כעובדה מוגמרת. כולנו מבינים כי ברגע שהאפשרות לעדכן את המידע היא אפשרות פרוצה, אין אופציה לדעת מה נכון ומה לא. תנסו לאמת את המידע עם עוד כמה מקורות מידע, זה ימנע מכם את הצורך לדאוג.

 

המציאות משתנה כל הזמן

אינפורמציה רבה ב"דוקטור גוגל" תהיה לא רלוונטית, כזו שנכתבה מזמן. המציאות איתה אנו מתמודדים משתנה כל הזמן, בטח בזכות התקדמות הטכנולוגיה. תבחנו היטב מתי נכתב המידע שאתם קוראים, כך תוכלו לדעת עד כמה הוא רלוונטי. אם המידע נראה לכם מוזר או מבלבל, טוב יהיה אם תחפשו מידע קצת יותר מעודכן. מה שאתם צריכים לקחת בחשבון זה שתמיד כותבים עוד אינפורמציה, כל הזמן מתווסף לו מידע חדש. אתרים רבים דואגים לעדכן את הגולשים שנכנסים אליהם באופן עקבי ומתמיד. ממש בזמן שאתם קוראים מאמר זה מצטרפות להן עוד כתבות חדשות ברחבי הרשת.

 

העדיפו אתרי רפואה מוכרים

ברחבי הרשת תוכלו למצוא מגוון רחב של אתרים, חלק אתרי רפואה מוכרים בהם כותבים רופאים מנוסים. כל מידע שנכתב על ידי רופא מוסמך או איש מקצוע שמכיר את התחום יהיה אמין. מצד שני אם תקראו את המידע מאתר שלא מתמחה ברפואה, המידע בו לא בהכרח יהיה מדויק. היכנסו לאתרי רפואה לקרוא כל אינפורמציה הקשורה למצבכם הבריאותי. כפי שתיכנסו לאתרי ספורט על מנת לדעת מה קורה בעולם הכדורגל או הכדורסל. רוצים לקרוא אינפורמציה רפואית שתסייע לכם לפתור בעיות קיימות? למידע רפואי נוסף, היכנסו לאתר medico בו כותבים אנשי רפואה מהשורה הראשונה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *