רחובות מתחדשת: החלו עבודות לחידוש גינה ציבורית

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

רחובות מתחדשת: עיריית רחובות החלה את העבודות לחידוש הגינה ברח' נווה אלון

תושבות ותושבי מרכז העיר שימו לב: גינה חדשה בדרך אליכם
, באמצעות אגף גנים ונוף, מחדשת בימים אלה את הגינה הציבורית ברח' נווה אלון במסגרת העבודות יותקנו מתקני משחק חדשים לפעוטות ובוגרים וגם מתקני כושר לרווחת התושבות והתושבים. העבודות ייערכו כחודשיים ובסופן תיפתח הגינה המחודשת לקהל הרחב.

אגף גנים ונוף בעיריית רחובות מקים ומחדש עשרות גינות ברחבי העיר מדי שנה. בימים אלה החלו העבודות לחידוש הגינה הוותיקה ברח' נווה אלון המשתרעת על שטח של כ-4 דונם במרכז העיר.

גינה ציבורית שכונת נווה אלון
גינה ציבורית שכונת נווה אלון

העבודות כוללות הקמת מתחם משחק חדש ומשולב לפעוטות וגם מתחם משחק חדש לילדים בוגרים. כדי להבטיח את בטיחות המשתמשים בגינה, אגף גנים ונוף יתקין את המתקנים על גבי משטח הולם נפילה מסוג "סמרטפליי". על מנת שתושבי העיר יוכלו ליהנות מהגינה גם בימי הקיץ החמים, בזמן העבודות יותקנו בגינה הצללות מפני השמש.

במסגרת תכנון חידוש הגינה, יותקנו בה מתקני כושר חדישים בהם יוכלו התושבים להשתמש כדי להתאמן ולשמור על הכושר באוויר הפתוח וללא עלות.

בימים האחרונים אגף גנים ונוף גידר את אזור הגינה כדי לסמן את שטח העבודות ולשמור על בטיחותם של הולכי הרגל באזור. העבודות צפויות להימשך במשך כחודשיים ולאחר מכן הגינה תיפתח לקהל הרחב.

העבודות לחידוש הגינה ברח' נווה אלון מצטרפות לשורת עבודות נוספות שמובילה בתחום הגינון והנוף בעיר בשכונות השונות בעיר, כאשר רק בשנה האחרונה חודשו הגינות הציבוריות בשכונות אחוזת הנשיא, אבן גבירול, נווה עמית, קריית משה, מרמורק, רח' אברמסון, רח' בר אילן וצפויות להתחדש גינות נוספות בכל רחבי העיר עד לתום השנה הקרובה.

ראש העיר רחמים מלול צילום רמי זרגרי

ראש העיר רחמים מלול: "אנחנו ממשיכים במהפיכת הגינון בעיר, והפעם הגענו לשכונת נווה אלון. בקרוב מאוד הגינה הוותיקה בנווה אלון תשנה את פניה ותתחדש. השבוע נתחיל בעבודות ובסופן תחכה לתושבי מרכז העיר גינה חדשה עם מתקנים המתאימים לפעוטות ולילדים בוגרים, מתקני כושר וגם שטח ירוק ופסטורלי".

סגן ראש העיר עו"ד יניב מרקוביץ'
סגן ראש העיר עו"ד יניב מרקוביץ'

יניב מרקוביץ', סגן ראש העיר: "לגן נווה אלון אנחנו מגיעים באיחור של שנה. תיכננו להתחיל לעבוד שם כבר בשנה שעברה אבל בגלל השיפוץ בשדרות חן החידוש של נווה אלון נדחה. הבוקר התחלנו לעבוד בגינה ובמהלך העבודות נחליף אתכ ל מתקני המשחק, נשים מתקני כושר חדשים ונחדש את כל ריהוט הרחוב בגינה. אנחנו לא עוצרים וממשיכים לעבוד בכל השכונות- ותיקות וחדשות כאחד".

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/DDOFX4aMYoKDNrqF3ryrIS

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *