פרטים נוספים וקשים על האב הנאשם באונס בנותיו:"אמא לא תדע, חמש דקות זה יגמר"

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

פרטים חדשים וקשים על האב מרחובות הנאשם באונס בנותיו:"אמא לא תדע, חמש דקות זה יגמר".

לבית משפט המחוזי בלוד הוגש כתב אישום חמור ומזעזע נגד אב מרחובות המואשם בעבירות מין כלפי שתי בנותיו. האב, תושב רחובות בשנות הארבעים לחייו, מואשם בשורה של מעשים קשים ואכזריים כלפי בנותיו הקטינות,.
בכתב האישום מתוארת סדרה של מעשים שהתרחשו על פני כשנתיים, בהן מואשם האב כי פגע בהן באופן חמור ובחזרתיות בבנותיו שהיו בין גילי 10 ל-12. הציטוטים המובאים בכתב האישום מגלים אטימות של האב לכאב ומחאות של הבנות, בין היתר ניסה האב להשתיק או להקטין את המעשים כשהוא אומר להן משפטים כמו "אמא לא תדע", "תוך חמש דקות זה יגמר" "מה את עושה סצנה" ושאם ישתפו פעולה זה יגמר יותר מהר.

מעצר
מעצר

באחד המקרים, בזמן שבילו האב וביתו בשוק בירושלים, קנה לה האב שקית גומי. מאוחר יותר כשחזרו לביתם ברחובות, האם הייתה בעבודה ואחיותיה הקטנות של הבת שיחקו בחצר. כשהבית ריק, הכניס האב את ביתו לחדר השינה, החל לגעת בכל חלקי גופה, וביקש שתכניס את איבר מינו לפיה. הבת סירבה וניסתה לומר לאב שזה לא חוקי, אסור על פי הדת ומגעיל אותה. האב הגיב "לקנות לך מה שאת רוצה זה בסדר אבל ומה שאני מבקש לא?" והמשיך ל. בהמשך השכיב אותה על המיטה אותה עד שדיממה והתקשתה ללכת במשך יומיים.

המעשה הנוראי הזה הוא רק אחד מתוך אחד עשר מקרים  מזעזעים ונפורטים בכתב האישום שמתאר פגיעות ותקיפות קשות מאוד. האב הרבה לכאורה להכנס למיטותיהן של הילדות ולבצע בהן מעשים בשנתן או שלא בשנתן, להראות להן סרטים פורנוגרפים, לגעת בהן ו. מוזכרים מספר מקרים בהם האב דרש מהן לבצע בו מין אוראלי תוך שהוא מציג זאת כעניין פעוט ורואה בכך כיף או משחק.

האב כאמור מתמודד לעת עתה מול סעיפי אישום קשים מאוד מבין כותלי בית הסוהר עד להחלטה אחרת, בהמשך ולפי הצורך יובאו עדי התביעה שמסרו את גרסתם, בהם שוטרים, עובדת רווחה של עיריית רחובות, עובדות סוציאליות ועוד, סה"כ 20 עדי תביעה.

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/DDOFX4aMYoKDNrqF3ryrIS

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *