מפגן כוח עוצמתי ומרגש של המועמד לראשות העיר מתן דיל

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

מפגן כוח עוצמתי ומרגש של המועמד לראשות העיר מתן דיל בערב חנוכת מטה הבחירות

המועמד המוביל לראשות העיר, עו"ד מתן דיל, חנך אמש, 11.9, במפגן כוח עוצמתי ומרגש, את מטה הבחירות החדש שלו, ברחוב הרצל 192, לצד חברות וחברי רשימתו, רשימת "רחובותי", ולקול תשואותיהם של מאות פעילים ותומכים נלהבים, המבטאים את הפסיפס האנושי המרהיב של רחובות, שהגיעו לחגוג את המאורע וגם להרים כוסית לכבוד השנה החדשה.

במהלך האירוע עלו לברך בזה אחר זו חברי הרשימה שנחשפו עד עתה במסגרת הקמפיין – ח"מ קארין ברגינסקי, יד ימינו של מתן דיל וחברה מסורה לדרך במשך שנים, ח"מ דני מרשה, פעיל חברתי, אשר מגיע נחוש לטפל באתגרים שעומדים בפני הקהילה הרחובותית הוותיקה של יוצאי העדה האתיופית, והמצטרף הצעיר והנמרץ יובל סימן טוב אשר מביא עמו תכניות מרעננות וחזון פורץ דרך עבור צעירי העיר.

אחרון לברך, עלה "חתן השמחה", מתן דיל, אשר הודה לקהל הרב שהגיע והצביע ברגליים כי העיר רחובות רוצה שינוי: "התמונה הזאת היא תמונת הניצחון שממחישה ומזכירה לי למה אני מתמודד לראשות העיר. יש ברחובות את האוכלוסיה הכי מדהימה בעולם. רחובות היא הבית שלנו, ויש לנו אחריות להיות חלק מהשינוי שהעיר ראויה לו."
מתן הוסיף ודיבר על הצורך בקירוב לבבות בעיר, במיוחד לרגל השנה החדשה, ועל הצורך ברוח מפקד חדשה בבניין העירייה. בעיניים בורקות הוא הבטיח לנוכחים כי השינוי קרב, ולקול קריאות "לחיים" מטה הבחירות החדש יצא לדרך!

את האירוע הנחתה בחן ובהומור רב השחקנית הרחובותית אביבה נגוסה ("קופה ראשית"), ובמהלכו נחשף ג'ינגל הבחירות החדש שנכתב, הולחן ובוצע ע"י היוצר המקומי, אביב חלימי.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *