לקראת כנס הליכוד ברחובות: המשטרה נערכת בכוחות מתוגברים

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

לבקשת המשטרה: לאור כוונת פעילי שמאל לצאת ולהפגין, ברשימת הליכוד רחובות, החליטו להעביר את אירוע השקת הקמפיין ממרכז העיר לבריכה העירונית וייסגל. 

אביב איטח, יו"ר רשימת הליכוד ברחובות: "טובתם של תושבי רחובות היא לפני הכל, ומה שמנחה אותנו כנבחרי ציבור.
כאשר הבנו שפעילי מחאה עלולים להסב פגיעה לעסקים ולמרקם החיים בעיר קיבלנו החלטה לשנות את מיקום האירוע. אנו רוצים לפעול לטובת בעלי העסקים המקומיים ותושבי העיר ולא לתת במה לפרובוקציות אלימות".

כיומיים לפני מועד אירוע השקת הקמפיין החליטו ברשימת הליכוד למועצת העיר בראשות אביב איטח לשנות את מיקום אירוע ההשקה בעקבות בקשת המשטרה.
בימים האחרונים פנו ממשטרת רחובות לאנשי הקמפיין של הליכוד למועצת העיר וציינו בפניהם כי לאור הכוונה של שרים וח"כים רבים להגיע לאירוע השקת הקמפיין, ישנה כוונה של פעילי המחאה כנגד הרפורמה המשפטית, להפר את הסדר הציבורי כך שיפגע במרקם החיים ובעסקים המקומיים הסמוכים למקום אירוע השקת הקמפיין. בנוסף, הבהירו במשטרה כי לאור הערכת מצב יהיה צורך בהבאת כוחות אבטחה משמעותיים ואמצעים לפיזור הפגנות לאזור, דבר שעתיד לפגוע בתנועה של תושבי העיר ולסגירת מקטעים ברחוב הרצל.

לאור הדברים ומתוך רצון למנוע את הפגיעה בציבור שקלו ברשימת הליכוד למועצת העיר מספר חלופות והחליטו לשנות את מיקום אירוע ההשקה של הקמפיין המתוכנן ליום רביעי ה-13.9 ממרכז העיר לבריכה העירונית. בליכוד הסבירו כי מאחר וצפויה כמות גדולה של תומכים, שרים וחברי כנסת באירוע אין בכוונתם לתת יד לנסיונות פרובוקציה וכי הם פועלים לטובת קיום האירוע במקום חדש וכך שלא יאפשר לאנשי המחאה לפגוע במרקם החיים של תושבי העיר רחובות.

יו"ר רשימת 'הליכוד' ברחובות, אביב איטח: "אנו לא רוצים, במיוחד לפני אווירת החגים המיוחדת והמאחדת, לגרום לפגיעה בלכידות תושבי רחובות. קיבלנו הערכה מהמשטרה כי קיום האירוע ברחוב הרצל גורר אחריו פגיעה בתושבי האזור ובעלי העסקים, ולזה אנו לא מוכנים. אנו לא רוצים שיהיו מהומות, אנו רוצים לפעול לטובת בעלי העסקים המקומיים, לטובת תושבי העיר, לטובת קירוב הלבבות בעם בכלל, ובין תושבי העיר רחובות בפרט. קיבלנו את בקשת המשטרה ומתוך אחריות לתושבי העיר הזזנו את האירוע למקום בו לא תהיה בהם פגיעה. תודה למשטרת רחובות והיחידה לאבטחת אישיים על שיתוף הפעולה".

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/DDOFX4aMYoKDNrqF3ryrIS

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *