שלוש שנות מאסר לתושב רחובות שפגע מינית בבת 5 בגינה הציבורית

חדשות רחובות - אישה, אלימות כלפי נשים - רחובות ניוז

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

תושב רחובות שפגע מינית באכזריות בילדה בת 5 בגן שעשועים, קיבל 3 שנות מאסר ופיצוי כספי. "על אף מאמצי ההורים להשכיח ממנה את האירועים הטראומתיים היא חווה קשיים לימודיים וחברתיים, ונרתעת מדמויות שמתניידות בכסא גלגלים".

 

משפטו של בשנות החמישים לחייו, הסתיים השבוע עם גזר דין של שלוש שנות מאסר, תשעה חודשי מאסר על תנאי ופיצוי כספי בסך 20,000. זאת לאחר שהורשע במעשה מגונה בילדה בת חמש בגן שעשועים לאור יום, כשהוא מנצל את ההיכרות עם הילדה ומשפחתה.

עו"ד ירון פורר
עו"ד ירון פורר

לאורך הדיונים עד תומם, הכחיש וכפר את ההאשמות נגדו, עורך דינו ירון פורר: "מדובר בעונש שאינו שוקל את מכלול השיקולים לקולא ובעיקר את גילו המתקדם והיותו נכה המרותק לכסא גלגלים. בכוונתי לערער על חומרת העונש".

בית המשפט קיבל כאמור את בקשת הסנגור לדון בערעור ועיכב את ביצוע העונש עד להגשת הערעור לבית משפט המחוזי.

האירוע המזעזע, התרחש כאמור בתאריך נובמבר 2021 בשעה 14:00, בגן שעשועים בשכונת אושיות ברחובות, אליו הגיעו הילדה ואביה כדי לשחק ולבלות. כזכור הכיר את הילדה לפני המעשה, כשנפגשו לעיתים הם בירכו זה את זה לשלום. בשלב מסוים התרחק האב מן המקום, והנאשם ניצל את ההזדמנות על מנת לסמן לקטינה בת החמש לגשת אליו. הוא נצמד אליה והחל ללטף את רגלה, בטנה ובהמשך גם הפשיל מכנסיו, תפס בידה והניח אותה את על איבר מינו.

חשוד, מעצר, צילום משטרת ישראל
חשוד, מעצר, צילום משטרת ישראל

כך עשה הנאשם ע"פ כתב האישום מספר פעמים, כאשר הוא מפסיק לפרקים, מכסה את איבר מינו ומחייך לאבי הקטינה בכל פעם שהסתכל לכיוונם. בהמשך עזב אביה של הקטינה את המקום, אז ניצל זאת כדי לחשוף בשנית את איבר מינו בפני הקטינה, נגע בו, הכניס את ידו למכנסיה ונגע באיבר מינה ובישבנה. כל זאת בשטח ציבורי ולאור יום, במקום נכחו אנשים נוספים, אשר הבחינו במעשיו וקראו לו לחדול מהם, עד אשר אחד מהם ניגש וליווה את הקטינה לביתה.

הנאשם כאמור הכחיש את המעשים, בדיונו האחרון לפני פסק הדין, הזכיר את בעיותיו הבריאותיות וכפר באשמה: "אני אדם נכה, אני על כיסא גלגלים, יש לי בעיות נשימה סוכרת ולחץ דם. אדם משותק מאה אחוז. אני לא נגעתי בילדה, באיזה לב להגיע לדבר הזה? אני לא נגעתי בחיים שלי בילדה".

גזר הדין חושף עוד פרטים על חייו וההיסטוריה של הנאשם, בן למשפחה דתית שאינו יודע קרוא וכתוב, התחתן עם בת 13 בהיותו בן 14, יש לו ילדים ונכדים. הוא אינו עובד שנים ארוכות ומרבה להגיע לבית הכנסת. בתקופה האחרונה השתתף בפגישות המיועדות לעברייני מין תחת שירות המבחן ושיתף פעולה, על פי התסקיר היה עסוק בעיקר במחיר הכבד ששילמו הוא ומשפחתו מאז מעצרו. מסוכנותו כפוגע הוערכה כבינונית-נמוכה.

השופטת זהר דיבון סגל צילום רחובות+ראשון ניוז

על גזר הדין חתומה שופטת בית משפט השלום בנתניה זהר דיבון סגל. בהחלטתה התייחסה להיסטוריה של הנאשם ולסיכונים הנשקפים ממנו והן למצבו הבריאותי הרעוע, אך קבעה כי ניכר שהוא מתקשה בוויסות דחפים, נהג בצורה מניפולטיבית ופגע לא רק בילדה ובמשפחתה אלא בתחושת הביטחון של הציבור כולו. השופטת דיבון סגל ציינה כי: "עבירות מסוג אלה חמורות שבעתיים כשהן מופנות כלפי קטינים שטרם סיימו את התפתחותם, שכן פגיעות כאלה עלולות ליצור נזק עמוק וארוך טווח. מהערכות שביצעו לשלומה של הילדה, נראה שעל אף מאמצי ההורים להשכיח ממנה את האירועים הטראומתיים היא חווה קשיים לימודיים וחברתיים, ונרתעת מדמויות שמתניידות בכסא גלגלים".

 

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/DDOFX4aMYoKDNrqF3ryrIS

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *