ליכוד רחובות: נרשם ערב מרשים ומוצלח על אף ניסיונות השיבוש

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

למרות ניסיונות השיבוש ותחת אבטחה מאות שוטרים ואנשי שב"כ: 'הליכוד' ברחובות השיק את קמפיין הבחירות למועצת העיר באירוע חגיגי בהשתתפות שרים, ח"כים ומאות משתתפים.

שר המשפטים יריב לוין: " חשוב לשים ׳מחל׳ בקלפי. ההצבעה הזאת רק תחזק את שיתוף הפעולה הישיר בין משרדי הממשלה לנציגות בעיר לטובת תושבי רחובות״.

אביב איטח, יו"ר רשימת הליכוד ברחובות: "המועצה היא זו שמנווטת את האירועים שעל סדר היום. תפקידנו במועצה הוא לשמוע ולראות את התושבים ולקחת את הספינה העירונית קדימה".

רשימת *הליכוד' ברחובות השיקה הערב, ד', את קמפיין הבחירות למועצת העיר, בהשתתפות שרים, חברי כנסת ותומכים רבים. באירוע הוצגה רשימת הליכוד שתתמודד בבחירות הקרובות תחת הפתק 'מחל' ברחובות הכוללת את רעות עותמי, רונן אהרוני, עודד עמרם, שירה זנו, מיטל רייבארן, רון צעידי, שני אילוז, אבי נחמני ואדם וישנבצקי, והתקיימה הרמת כוסית חגיגית לכבוד השנה החדשה.

בין הדמויות הבולטות שלקחו חלק באירוע היו שר המשפטים, יריב לוין, שר האנרגיה והתשתיות, ישראל כץ, שר התפוצות, עמיחי שיקלי, והשרה להגנת הסביבה, עידית סילמן.
כמו כן, השתתפו באירוע ח"כ דני דנון, ח״כ בועז ביסמוט, ח״כ אריאל קלנר, ח״כ קטי שטרית, וח"כ טלי גוטליב.

שר המשפטים וסגן ראש הממשלה, יריב לוין: "אחד הדברים הנהדרים בליכוד הוא היכולת שלנו להצמיח כוחות צעירים עולים וחזקים ובהקשר הזה אביב לא במקרה נבחר לעמוד בראש הרשימה. אביב אחד האנשים המובילים ברחובות וגם בתנועת הליכוד בראיה ארצית. הוא מביא הרבה נסיון ומחובר באמת לצרכים והבעיות של הציבור ולמשרדי הממשלה. יש רק דרך אחת לחזק את הליכוד וזה לשים ׳מחל׳ בפתק הלבן למועצה. אני קורא לכל אחת ואחד מכם, לחזק את הליכוד, לחזק את ראש הממשלה נתניהו ולבחור ב׳מחל׳ למועצת העיר. רק כך החיבור בין משרדי הממשלה וצרכי העיר יעבור ללא חסמים ובשיתוף פעולה ישיר".

שר האנרגיה והתשתיות, ישראל כץ: "אביב איטח הוא איש יקר וחבר אישי. כשהליכוד בממשלה, הדבר הנכון והטוב ביותר לעיר רחובות, ולכל עיר, שהליכוד יהיה גם חזק במועצת העיר. כך נוכל להניע מהלכים ביחד, בשיתוף פעולה, תוך היכרות עמוקה. רשימת הליכוד הנפלאה שהתחברה לה כאן ברחובות מורכבת מאנשי עשייה אמיתיים ועם נסיון מוכח. שימו ׳מחל׳ במועצה להצלחת העיר רחובות".

יו"ר רשימת הליכוד ברחובות, אביב איטח: "ראש עיר הוא הראש, המוח שדואג שכל המערכות של הגוף יתפקדו, אבל המועצה היא העיניים והאוזניים שלולא היו קיימות, לא היה יודע הראש להתמצא, לראות ליקויים ולשמוע את רחשי הסביבה, וכל מי שכאן יודע בדיוק למה אני מתכוון לאחר עשור שלנו יחד. תפקידנו במועצה הוא לשמוע ולראות את התושבים כי אצלנו התושב הוא במרכז, עם או בלי סמכויות, וכשנקבל סמכויות ניקח את הספינה העירונית קדימה וזה בדיוק מה שאנחנו בליכוד מתכוונים לעשות בשכונות, בתחבורה, ברווחה, בתרבות, בספורט, אנחנו הם תושבי העיר".

כזכור, בעצת המשטרה החליטו ברשימת הליכוד ברחובות לשנות את מיקומו של אירוע ההשקה ממרכז העיר לבריכת וייסגל. ההחלטה נבעה מתוך כוונה למנוע פגיעה במרקם החיים של תושבי רחובות, זאת לאור ההתרעה כי פעילי מחאה צפויים לחסום כבישים ולנסות ולשבש את האירוע.

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/DDOFX4aMYoKDNrqF3ryrIS

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *