מתחת לאף – גנב טרקטורון מתחנת משטרת ברחובות "חיכה שהשער ייפתח ויצא"

תחנת משטרת רחובות

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

מתחת לאף: גנב טרקטורון מתחנת המשטרה ברחובות "חיכה שהשער ייפתח ויצא אחר ניידת משטרה"

 

המשטרה עצרה גבר שעל פי החשד התגנב לתחנת המשטרה וגנב משם טרקטורון. כלי הרכב המדובר נתפס על ידי המשטרה בסוף השבוע במסגרת תיק אחר והועבר למחסן של תחנת המשטרה ברחובות. שלשום (רביעי) הבחינו שוטרי תחנת רחובות להפתעתם כי הטרקטורון נעלם. לאחר בדיקות המצלמות התברר כי יום לפני כן, הגיע החשוד למקום בשעת צהריים וניסה לקחת את הכלי.

 

הגניבה לא התבצעה בתחכום רב. החשוד ניגש אל הטרקטורון וניסה להניע אותו, כשלא הצליח החל לגרור אותו לכיוון שער היציאה והמתין. כששוטרים מהתחנה יצאו ופתחו את השער הוא ניצל את ההזדמנות ויצא אחריהם. 

 

סביר ששוטרי התחנה לא אהבו את המקרה המביך, ולאחר זיהוי החשוד נשלחה אליו ניידת כדי להביאו לבירור. על פי גרסת המשטרה, כשהגיעו השוטרים למקום הם מצאו את החשוד כשהוא אוחז בשקיות, בהן לאחר חיפוש נמצאו סמים ובגדים שונים. החשוד נעצר והובא לתחנה, שם השתולל וניסה לחטוף את הראיות.

עו"ד דמיטרי ברנשטיין

נציג החשוד, עו"ד דמיטרי ברנשטיין מהסינגוריה הציבורית טען כי המשטרה חרגה מסמכותה כשעצרה את החשוד ללא צו: "אם היו באים לעכב את החשוד לצורך חקירה ללא כוונה לעצור, מדוע הוא עצור? חשדות נוספים לא התווספו. החשוד מסר גרסה, והודה באופן מוחלט והסביר את הנסיבות, הוא עשה זאת בפנים גלויות ולאור יום, יצא משער ראשי".

 

החשוד טען להגנתו כי לא פעל מרצונו החופשי, ונשלח להביא את הטרקטורון על ידי בעל הכלי. החשוד אף הציע להביא למשטרה את הפרטים של בעל הטרקטורון ולהוביל אותם אל כלי הרכב. "הוא טוען שפתחו לו שער (ביציאה מהמשטרה) והוא סבר שהוא עשה משהו כדין", טען סנגורו ברנשטיין. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של החשוד בלא פחות מחמישה ימים. הסנגור טען:  "אולי זה (העבירה) חוצפה ולא יפה אבל עדיין זה לא עילת מעצר. הוא מודה והוא מצולם. אין מה לשבש (בחקירה). נבקש להורות על שחרורו".

השופט גיל גבאי

 

שופט בית משפט השלום בראשון לציון, גיל גבאי, דחה את בקשת המשטרה והאריך את מעצרו של החשוד ביום אחד בלבד. בהחלטתו ציין כי על אף שלחשוד עבר פלילי רלוונטי ועל אף המסוכנות הנשקפת מעבירה נועזת בתחנת משטרה לאור יום, יש לבצע את החקירה במהירות יתרה לאור הקרבה לראש השנה.

הצטרפו לעדכונים👇👇

https://chat.whatsapp.com/DDOFX4aMYoKDNrqF3ryrIS

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *