הוארך מעצרם של שני תושבי רחובות החשודים בהנחת מטען חבלה

בית משפט השלום אשקלון צילום רחובות ניוז

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

הוארך מעצרם של שני תושבי רחובות החשודים בהנחת מטען חבלה בכניסה לביתו של קבלן אשדודי.

 

בית משפט השלום באשקלון האריך לפני זמן קצר את מעצרם של שני צעירים תושבי רחובות עד יום שלישי הבא. השניים נעצרו אתמול (ד') על ידי ימ"ר לכיש, בחשד שהניחו מטען חבלה בכניסה לביתו של קבלן אשדודי. נציג המשטרה עו"ד אייל ז'ק טען כי בידי המשטרה יש ראיות שקושרות את החשודים להנחת מטען חבלה בבנין מגורים באשדוד. החשודים כאמור הכחישו בחקירתם כל קשר למעשה.

עו"ד תמיר בננס

עו"ד תמיר סננס שמייצג את החשודים: ""מרשיי מכחישים כל קשר לאירוע". בדיון תהה סננס מדוע החקירה נמשכה כל כך הרבה זמן והרגיש כי המשטרה עצרה אותם דווקא סמוך ליום כיפור.

פלילי: חבלני המשטרה נטרלו מטעני חבלה בשכונת קרית משה

תזכורת: "במסגרת המאבק של מחוז הדרום נגד עבירות הסחיטת דמי חסות ואיומים התנהלה חקירה סמויה ביחידה המרכזית של מרחב לכיש בעקבות אירוע של הנחת מטען חבלה בתאריך 06.08.23 בבניין רב קומות ברחוב אקסודוס בעיר אשדוד. החקירה הסמויה הובילה לשני חשודים במעשה. החקירה בימ״ר לכיש הפכה היום לגלויה בעת שפשטו בלשי היחידה יחד עם לוחמי יס״מ לכיש ושוטרי אח״מ של מרחב לכיש והמחוז הדרומי על שני מוקדים ברחובות האחד מהם הוא מתחם של משפחת פשע בעיר. השוטרים עצרו חשוד אחד שהיה בתוך המתחם וחשוד שני בביתו ברחובות. שני החשודים, בשנות ה-30 לחייהם הועברו לחקירה בימ״ר לכיש.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *