סייעת שהואשמה ב-18 מקרים בפעוטון פרצה בבכי: "מתחרטת יום יום שעה שעה"

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

דרמה בבית המשפט: הסייעת המתעללת שהורשעה ב-18 מקרי התעללות בתינוקות בכתה בדיון: "אני מתחרטת יום יום, שעה שעה. מאחלת טוב לילדים ולהורים".

תמונה ראשית: אילוסטרציה

שופטת בית משפט השלום ברחובות קרן וקסלר, דנה היום (חמישי) בעניינה של סוזי אלוני לקראת  גזר הדין. אלוני, תושבת ראשון לציון בשנות החמישים לחייה, התפרסמה בפרשה מזעזעת של התעללות בפעוטון. נציגת הפרקליטות אמרה בדיון: "כתב האישום המתוקן מייחס לנאשמת 18 אירועי אלימות כאשר חלקם אירעו באותו יום, מעשי האלימות התאפיינו בהשכבה בכוח על המזרן, השלכה על המזרן, הצמדה בכוח למזרן, הרמה ביד אחד, הישענות על גופו של פעוט, משיכה ברגל, סיבוב באוויר באגרסיביות, הכאה בישבן בחוזקה ועוד. מעשיה פגעו בערכים המוגנים שהם הגנה על שלמות גופם ונפשם של הפעוטות, הגנה על האוטונומיה שלהם". 

 

במסגרת הסדר טיעון הודתה אלוני בתקיפה של שישה ילדים בפעוטון, רובם בני פחות משנתיים. אלוני תועדה בסרטונים שוברי לב כשהיא מושכת את הילדים בחוזקה, מטיחה אותם במזרון עם הפנים כלפי מטה, יושבת ונשנעת על הילדים, זורקת אותם באוויר באגרסיביות ומכה אותם.

בית משפט השלום רחובות צילום: רחובות ניוז

עו"ד יפה זמיר מפרקליטות מחוז מרכז טענה בדיון כי הודאתה וקבלת האחריות שלה על מעשיה היא פורמלית בלבד, וכן אלוני ניסתה לנרמל את מעשיה ולהציג אותם כשיטות חינוך מקובלות. בחישוב כולל של כלל האישומים נגדה, עו"ד זמיר ביקש לגזור על אלוני בין שנה לשנתיים מאסר בפועל ופיצוי כספי למשפחות שנפגעו.

 

אלוני אמרה בדיון: "אני רק רוצה להגיד שאני ממש מתביישת בדברים שנעשו, אני מתחרטת על זה יום יום (בוכה), דקה 
דקה, שעה שעה. אני באמת מקווה שהילדים האלה וההורים ימשיכו את החיים שלהם בלי פגיעה משום סוג שהוא, והדבר היחיד שאני אגיד שוב זה שאני באמת מצטערת שהגעתי למקום הזה. אני פשוט מתנצלת ומצטערת מעומקי נשמתי. מעבר לזה אני רק יכולה לאחל גם להורים וגם לילדים שיהיה להם רק טוב". 

 

סנגורה של סוזי אלוני, עו"ד אביעד חייט ביקש מהשופטת להתחשב במצבה הכלכלי ובהודאתה ולהשית עליה עבודות שירות ולא מאסר בפועל. בחודש נובמבר ייגזר דינה של אלוני בבית משפט השלום ברחובות.

 

https://chat.whatsapp.com/DDOFX4aMYoKDNrqF3ryrIS

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *