מעילים לגברים מותגים  – Dapperman זה בדיוק הזמן להתחדש במעיל אטרקטיבי 

megalinks122

צילום:freepik

 

החורף הישראלי אומנם לא קשה וארוך כמו באירופה או ארה"ב, אך גם אנחנו מתמודדים כאן עם לא מעט ימים קרים וגשומים. לא פעם, זה תופס אותנו לא מוכנים, הרי כמעט עשרה חודשים בשנה, אפילו בעונת החורף עצמה, ישנם ימים חמים ופתאום אנחנו מתמודדים עם ירידה חדה בטמפרטורה וגשמים עזים. 

עלינו להיערך מראש לכך. אנחנו צריכים להתחיל כבר בחודשי הסתיו להתכונן לחורף הקרב ובא. זה אומר שעלינו להחליף את בגדי הקיץ המונחים בארון לבגדי חורף. במקרים מסוימים, נידרש ללכת לחנות להשלים את החסר. למשל, עלינו לרכוש מעילים חדשים שישמשו אותנו בחורף הקרוב וייתכן שגם בשנה הבאה. 

היום אנחנו יכולים למצוא קטלוגים עשירים של מעילים לגברים מותגים איכותיים, בשלל עיצובים, ודגמים. אלו מעילים אשר ישמשו אותנו בכל עת. בין אם זה לעבודה, מפגשים חברתיים, אירועים מיוחדים ועוד. הקטלוגים כוללים מעילים המתאימים למצבים שונים, עשויים מחומרי גלם שונים ומעוצבים בצורות שונות. 

בין היתר, אנחנו יכולים למצוא מעילים לגברים מותגים המספקים הגנה מלאה מפני הגשם, לצד מותגים של מעילי רוח. ניתן למצוא מעילים עם בטנה עבה שתחמם אותנו, לצד מעילים עם בטנה דקה שתשרת אותנו בעת הליכה או פעילות אחרת. בהתאם ישנם גם מעילים המתאימים ספציפית לסיטואציות מסוימות, למשל ריצה, רכיבה על אופניים, מעילים המותאמים לשלג, או להבדיל מעילים אלגנטיים המתאימים לאירועי ערב או מפגשים מיוחדים. 

כיצד רוכשים מעיל גברים? 

דבר ראשון שעלינו לעשות לפני שניגש אל חנות אופנת גברים לצורך רכישת מעיל, הוא לאפיין את הצרכים שלנו ולבחון מה התקציב שעומד לרשותנו לצורך רכישת מעיל. ניתן למצוא טווח רחב של מחירים, ורצוי לדעת מה הסכום שאנחנו יכולים ומוכנים להשקיע ברכישת מעיל חדש. 

לאחר מכן, כשנהיה בחנות ונמדוד מעילים שונים, עלינו לשים לב לסגנון ולעיצוב שלו, כיצד הוא יושב עלינו, עד כמה הוא נוח לשימוש (למשל, האם הוא מרגיש לנו כבד או קל), עד כמה הוא יכול להגן עלינו מפני גשם או רוח, כמה כיסים יש בו והאם אטומים מספיק, וכמובן כיצד הוא משרת את המטרה שלשמה אנחנו מבקשים לקנות אותו (שימוש יומיומי, עבודה, אירועים מיוחדים או צרכים אחרים). 

נקודה נוספת שעלינו להתייחס אליה היא הבד ממנו עשוי המעיל, ומה זה דורש מאיתנו מבחינת כביסה. ישנם מעילים שעשויים ממרכיבים ייחודים, מה שעלול לדרוש מאיתנו לכבס אותם ביד או באמצעים ספציפיים. 

צריך לזכור, בשונה מפרטי ביגוד אחרים, מעיל הוא מוצר שאנחנו קונים פעם בשנה במטרה שהוא ישמש אותנו למשך מספר שנים. לא מדובר בחולצה או מכנס שאנחנו קונים לעיתים תכופות ומצפים שישמשו אותנו מספר שבועות או חודשים בטרם נזרוק אותם ונקנה חדשים במקומם. לכן עלינו להקפיד יותר בתהליך החיפוש והבחירה. 

איפה נכון לקנות מעילים גברים – באינטרנט או בחנות? 

היום, יש לנו אפשרות לרכוש מעילים לגברים מותגים הן בחנויות אופנת גברים והן באתרי אינטרנט שעוסקים בתחום. כשלעיתים ישנה חפיפה, כאשר חנויות פרונטאליות מציעות אפשרות להזמין מהן מוצרים גם דרך אתר האינטרנט שברשותן. 

האופציה של רכישה בחנות היא אופטימאלית, מאחר ואנחנו יכולים לראות ולמדוד את המעיל במקום. עם זאת, גם רכישה דרך אתר אינטרנט יכולה לשרת אותנו במידה ואנחנו מוצאים את הדגם המתאים, בסגנון ובעיצוב המועדף עלינו, בהתאם למידה שלנו, ובתנאי שנקבל את ההזמנה לפני שירד הגשם הראשון של החורף. 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *