שקיות לעסקים – למה משתלם להשקיע בהן?

megalinks122

צילום:freepik

אנשי עסקים מחפשים כל הזמן דרכים כיצד לפרסם, לשווק ולקדם את העסקים שבעלותם. כך הם יכולים לחשוף את בית העסק שלהם בפני קהלים נוספים, לגדול ולהתפתח. הם יבחרו להשתמש בכל כלי ובכל אופציה אפשרית מבחינתם, בין אם זה אינטרנט, תקשורת אלקטרונית וכתובה, מוצרי דפוס, וכל אמצעי אחר אפשרי, בהתאם לתקציב שעומד לרשותם.

כשמדברים על פרסום ושיווק, מתכוונים בדרך כלל לדברים גדולים ומשמעותיים, אך גם דברים קטנים לכאורה יכולים להשפיע ויש להם משמעות בכל מה שקשור לשיווק, פרסום, מיתוג וקידום העסק. בפרט זה נכון כשמדובר על עסקים קטנים שאין להם תקציב גדול ולא עומדות בפניהן אפשרויות רבות לפרסם כמו לעסקים בינוניים או גדולים.

דוגמא טובה לדבר קטן שיכול לעזור מאוד בשיווק ופרסום, הן שקיות. על פניו מדובר על מוצר סטנדרטי ופשוט, אך יש לו חשיבות רבה לצורך קידום העסק. זה נובע מהעובדה שניתן להיעזר בשקית לצורך פרסום באופנים שונים, יש לה נוכחות רבה במקומות שונים ומגוונים, ולאורך זמן. אחד היתרונות הבולטים של שימוש שקיות לעסקים לצורכי פרסום, הוא שהדבר נעשה ללא עלויות, מעבר לעלות הראשונית של תהליך ההפקה וההדפסה. 

כיצד שקיות משרתות את בית העסק

שקיות לעסקים הן כלי המשרת את בית העסק במטרה לספק ללקוחות אמצעי בעזרתו הם יכולים לשאת את המוצרים שהם רוכשים אצלו. עם השנים, יותר ויותר בתי עסק גילו שניתן להשתמש בשקיות גם בתור מוצר פרסום. 

הדבר נעשה באמצעות אספקת שקיות ממותגות ללקוחות שלהם. הכוונה לשקיות שיש עליהן הדפס של שם בית העסק, לוגו, פרטי התקשרות וכל פרט אחר רלוונטי לפרסום ושיווק. כך הלקוח מקבל שקית שהוא יכול להשתמש בה על מנת לאחסן בה פריטים שונים ובמקביל, באופן לא מודע, הוא גם מקבל מוצר פרסום, ומשווק את העסק בכל מקום אליו הוא מגיע עם השקית. 

חשוב לציין, עם הזמן הנושא של שימוש בשקיות ממותגות עבר שינוי בזכות המעבר משקיות ניילון רגילות לשקיות נייר. בעוד ששקיות ניילון נחשבות זולות, פשוטות, ולרוב השימוש בהן הוא חד פעמי, הרי שקיות נייר הן הרבה יותר חזקות, איכותיות ואפשר לעשות שימוש חוזר. 

שקיות נייר ממותגות נמצאות בשימוש של בתי עסק רבים, הבוחרים לספק אותן ללקוחות שלהם בכל רכישה. אפשר למצוא שקיות כאלה בקרב עסקים העוסקים במזון, אופנה, מוצרי טקסטיל, מוצרי דפוס ועוד.

3 נקודות חשובות על שקיות נייר ממותגות

גודל – חשוב להציע ללקוח מספר גדלים של שקיות, כשכל אחת מהן מעוצבות וממותגות באופן שיכול לשרת את בית העסק. 

סגנון ועיצוב – חשוב שהסגנון והעיצוב של השקית יתאים לאופי של בית העסק ולרעיון שהוא רוצה לבטא. 

פרטים – השקית חייבת להכיל פרטי התקשרות מלאים וכל פרט אחר חיוני לצורך שיווק ופרסום, בצורה ברורה ורהוטה. 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *