רחובות: "אזרח הבחין במכונת מוצרי מזון שמכילה חמץ"

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

ברחובות שומרים על המסורת: תושב העיר הבחין במהלך ימי החג בפארק ההדרים כי מכונה לממכר מוצרי מזון מכילה בתוכה חמץ גמור.

התושב פנה ללשכה לפניות הציבור של ש"ס ובטיפולו האישי והמהיר של יו"ר התנועה אלדד גדסי, מנהל הפארק הגיע להצניע אותה בכדי שלא להכשיל את תושבי העיר רחובות.

אלדד גדסי: "הבחירות האחרונות הוכיחו מעל לכל ספק שרוב ככל תושבי העיר הם שומרי מסורת והיהדות חשובה להם יותר מכל" אמר גדסי "אנחנו נמשיך לפעול בנועם ובצורה מכבדת בכדי לשמור על עקרונות וערכי היהדות, אני מאחל חג פסח כשר ושמח לתושבי העיר היקרים".

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

תגובות

18 Responses

  1. רוב תושבי רחובות אינם מתעניינים בשטויות האלה. עובדה שסניף "טיב טעם" היה מלא בלקוחות במהלך החג, בדיוק כפי שהוא מלא בכל שבת ובכל חג.
    אנשים הצביעו עבור מתן דיל *למרות* היותו דתי, כי הוא הבטיח לשמור על הציביון החופשי של העיר. נקווה שיעמוד במילתו.
    הסיכוי שיהוה קיים הוא זהה לסיכוי שהארנב מהסיפור "מיץ פטל" קיים.

  2. ואוו… זיהה מכונה מכילה חמץ!!! ביצע עליה ירי מונע?? הזמין משטרה?? … מקסימום משטרת הצניעות… טיפשים מה נהיה ממכם?? כמה פרימיטיביות ואי קבלה והכלה של השונה ממכם?!?! יש גם אנשים שפויים שלא הולכים אחרי הספר שאתם מאמינים בו ולא מדברים עם חבר דמיוני… תנו לנו לחיות חיים נוחים ונורמאלים, עם סרט טוב וארוחה טובה בסוף שבוע, שאנחנו חוזרים משבוע ממקום שרובכם וחלקלם רק קראתם עליו ב״ספרי תועבה״. לכו תדליקו אור חשוך אצלכם!!!

  3. ואוו… זיהה מכונה מכילה חמץ!!! ביצע עליה ירי מונע?? הזמין משטרה?? … מקסימום משטרת הצניעות… טיפשים מה נהיה ממכם?? כמה פרימיטיביות ואי קבלה והכלה של השונה ממכם?!?! יש גם אנשים שפויים שלא הולכים אחרי הספר שאתם מאמינים בו ולא מדברים עם חבר דמיוני… תנו לנו לחיות חיים נוחים ונורמאלים, עם סרט טוב וארוחה טובה בסוף שבוע, שאנחנו חוזרים משבוע ממקום שרובכם וחלקלם רק קראתם עליו ב״ספרי תועבה״. לכו תדליקו אור חשוך אצלכם!!!

  4. וואוו… זיהה מכונה מכילה חמץ!!! ביצע עליה ירי מונע?? הזמין משטרה?? … מקסימום משטרת הצניעות… טיפשים מה נהיה ממכם?? כמה פרימיטיביות ואי קבלה והכלה של השונה ממכם?!?!
    יש גם אנשים שפויים שלא הולכים אחרי הספר שאתם מאמינים בו ולא מדברים עם חבר דמיוני… תנו לנו לחיות חיים נוחים ונורמאלים, עם סרט טוב וארוחה טובה בסוף שבוע, שאנחנו חוזרים משבוע ממקום שרובכם וחלקלם רק קראתם עליו ב״ספרי תועבה״. לכו תדליקו אור חשוך אצלכם!!!

  5. מועצת החכמים של ש"ס צריכה ללכת לרגום את המכונה באבנים. איזה התנהגות. ככה למכור חמץ בפרהסיה. כל הצדיקים לא יוכלו לעמוד בזה

  6. חצופים.
    מה זה העסק שלכם מה יש בתוך איזה כלי רכב?תכף יתחילו לעשות פה בדיקות כשרות לכל מי שמוציא את האף מהבית. אולי יש לי פירור פיתה בתיק? אולי נדפך לי קוואקר לתוך סל הקניות ונשכח שם? אולי אכלתי לחם לפני שיצאתי מהבית ולא צחצחתי שיניים? בואו… תבדקו… למה לא?
    במדינת ההלכה שאתם רוצים להקים פה ביקורות של משמרות הכשרות יהיו חלק משגרת
    היום שלכם.
    איראן זה פה, והפלישה התחילה בעיר
    רחובות. ראו, הוזהרתם.

  7. מה אתם כל כך גאים על זה?
    2000 הלוויות בזמן של ש"ס בממשלה לא מפריע לכם וחמץ במכונות זה כן מפריע?
    מדאיג מאוד אם זאת המגמה בעיר.

  8. למה מחקתם את התגובה רומסי חופש הביטוי וזכויות האדם שכמותכם

  9. ממש איכפת לו מהמסורת. פיטר את הבלנית של כפר גבירול. בגללו הרבה חברות שלי לא טובלות. שלא יספר סיפורים.

  10. קודם כל צריך לבדוק האם זה חמץ גמור כי לא כל דבר שלא כתוב עליו כשר לפסח זה חמץ

  11. בזה אנשים מתעסקים? חסר צרות בעולם הזה? אין גבול לטימטום.
    שימצא לעצמו תחביב אחר..אין לתאר..המין האנושי זה הדבר הכי סתום שיש.
    ממציאים לעצמם חוקים לא הגיוניים ועוד מתווכחים שזה נכון.
    אין תקווה.

  12. ומי זה שהכניס את החמץ למימכר
    יש צו איסור פרסום על שמו
    ושאני מנסה להבין למה לא מפורסם האשם
    אני מבין שזה אשכנזי כי אם
    היה מזרחי תמונתו ושמו היו מפורסמים בגדול

  13. כמו כן רצה שמועה שאולי מאות בני אדם מוחזקים בשבי בידי ארגון טרור, כולל שני תושבי העיר. מעיריית רחובות נמסר: נברר את זה אחרי החג. קודם כל מסורת. כידוע, כשרות לפסח זה עיקר היהדות. זה בנפשינו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *