המורה המטריד: כתב אישום נגד גבריאל עומר מיציץ

רימון הלם הושלך לעבר בית ברחובות

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הגישה לפני זמן(שישי) קצר לבית משפט השלום בעיר כתב אישום נגד גבריאל עומר, מורה בן 50, תושב מושב יציץ, בגין ניסיון להטרדה מינית של קטינה מתחת לגיל 15 (ריבוי עבירות) וניסיון לגרם מעשה מגונה בקטינה מתחת לגיל ארבע עשרה (ריבוי עבירות) 

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עורכת הדין גיל קרן- רם, במסגרת חקירה יזומה שניהלה משטרת ישראל לצורך המאבק בתופעת הפדופיליה באינטרנט, נכנס שוטר לצ'אט באתר "תפוז", והתיצג כקטינה בת 13. במהלך התאריכים 28.10.17-10.10.17, במספר הזדמנויות, פנה הנאשם  לקטינה באמצעות הצ'אט. לאחר מכן, עברו הקטינה והנאשם להתכתב באמצעות הווטסאפ. במהלך ההתכתבויות, כתב הנאשם ל"קטינה" התייחסויות והצעות חוזרות בעלות אופי מיני, וכן ניסה לגרום ל"קטינה" מתחת לגיל 14 שנים לבצע מעשה מגונה בעצמה.

בבקשת המעצר כתבה עו"ד קרן-רם כי "…המשיב לא נרתע מניהול שיחות בעלות אופי מיני ברור עם מי שבעיניו הייתה קטינה בת 13. מסוכנותו של המשיב מתעצמת נוכח העובדה, כי בחדירה למחשבו הנייד נמצאו התכתבויות עם קטינה שגילה פחות מ-14 שנים והתכתבויות עם שתי קטינות נוספות, לכאורה, במהלכן ביקש מהקטינות שתשלחנה אליו תמונות שלהן. בנוסף נמצאה התכתבות עם אישה בוגרת, בפניה תיאר המשיב באריכות פנטזיות מיניות שלו כלפי קטינות. עובדה זו מלמדת כי מדובר במשיב חסר עכבות בתחום המיני."

עוד כתבה בבקשת המעצר כי "..מסוכנותו של המשיב מתעצמת נוכח עיסוקו בחינוך ונגישותו הרבה לקטינות. העובדה שמדובר "במגע ווירטואלי", אינה מפחיתה ממסוכנותו של המשיב,  שכן דווקא המרחב הווירטואלי סיפק למשיב כר פעולה בחסות האנונימיות, למימוש יצריו המיניים."

הנאשם שוחרר בתנאים מגבילים ב- 22.11.17. הפרקליטות מבקשת להאריך את תנאי השחרור המגבילים של הנאשם עד תום ההליכים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *