מחפשים מכללה מובילה ללימודי תעודה עם השקעה לחיים?

מחפשים מכללה מובילה ללימודי תעודה עם השקעה לחיים?

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

מכללת אפיק ברחובות מציעה מגוון הכשרות, הסמכות מקצועיות וקורסים בתחומים שונים. עשרות אלפי בוגרים כבר גילו שזוהי הכתובת הנכונה והבטוחה לרכישת מקצוע מבוקש, מכניס ואיכותי. חייגו 1-700-700-741

מכללת אפיק הינה המכללה המובילה בארץ המציעה לסטודנטים הכשרות מקצועיות וקורסים בתחומים שונים כגון לימודי שמאות מקרקעין, שוק ההון, לימודי יזמות ונדל"ן, תיווך, משכנתאות ויזמות עסקית ולה מעל 20,000 סטודנטים ולקוחות מרוצים. מכללת אפיק הוקמה בשנת 2008 ע"י אלי קאופמן, סוחר ותיק ומנוסה בשווקים הפיננסים, כותב טורים באתרים מובילים ונחשב ל"עילוי" בתחומו. שיטות הלימוד של מכללת אפיק ייחודיות, מוכחות ובלעדיות.
הסניף הראשי של המכללה נמצא בפארק הורוביץ, רחובות. למכללה סניפים נוספים בפריסה ארצית.
מכללת אפיק שוקדת בכל עת על פיתוח קורסים חדשים ועדכניים. הקורסים השונים מועברים על ידי מרצים מובילים בתחומם, כאשר כל סטודנט זוכה לליווי וליחס אישי לרבות ייעוץ מקצועי לבחירת המסלול המתאים לו. כל מי שמעוניין להשתלב באחד מהתחומים הללו ולהשתלב בשוק העבודה מכללת אפיק זוהי הכתובת הנכונה!
מכללה מבוקשת, ותיקה ואיכותית
מדי שנה עוברים בשערי המכללה מאות סטודנטים הנמנים על כל קשת האוכלוסייה והמגזרים, ביניהם אקדמאים ובעלי מקצוע המעוניינים להתפתח בתחומם או לבצע הסבה, צעירים אחרי השירות הצבאי, ועוד רבים אחרים. כל אחד ואחד מהם זוכה למענה מדויק ואישי המותאם לצרכיו ולרצונותיו, על מנת שיוכל למצות את מלוא כישוריו האישיים והמקצועיים במגוון מסלולי הלימודים.
הכל מתחיל במערך ההוראה

בתור מכללה מובילה בתחומה, מכללת אפיק שואפת בכל עת לצמיחה ומצוינות על כן, פועל בה סגל הוראה מחוד החנית של המשק בהם, ממשרד האוצר, מחברי ספרים, מנהלי יתרות המט"ח של בנק ישראל, מאמנים, משקיעים, אנליסטים, כלכלנים, יזמים ידועים ועוד… כל אלו מחויבים ומלווים כל סטודנט וסטודנט באופן פעיל ושותף לאורך כל הקורס ואף אחריו עד לסיום הקורס וקבלת תעודת המקצוע.
הדרך הנכונה לעבודה וקריירה

למכללת אפיק חטיבה ייחודית בשם "אפיק השמה", המבטיחה לבוגרי המכללה עזרה בהשתלבות ומציאת עבודה בתחומים הנלמדים במכללה ולפתוח בפניהם דלת לעבודה דינמית ומעניינת. הסטודנטים מקבלים בסיום הקורס תעודת מקצוע מטעם המכללה המובילה בתחומה במדינה, ואף עם ניסיון מעשי אותם יצברו במהלך הקורס.
בתי ההשקעות הגדולים במדינה חברות יזמות, תיווך, ייעוץ משכנתאות וכדומה מכשירים את עובדיהם במכללת אפיק ועל כן הם מודעים לרמה המקצועית הנהוגה במכללה וזהו יתרון משמעותי העומד לנגד עיניהם של המעסיקים בבואם לבחון אפשרות לצרף מועמד זה או אחר לחברתם.

שיטת לימוד ייחודית
במכללת אפיק הבנו שללא שיטה ברורה ודגש על לימוד הפרקטי, קשה מאוד להצליח בשווקים מורכבים ולכן כל סטודנט מקבל יחס אישי ותוכנית לימודים שתתאים לו, כל סטודנט נכנס למעקב מלא של צוות המכללה בכדי לוודא שמתקדם בקצב הנכון.

צוות העובדים

לרשות הסטודנטים עומד צוות של יועצי לימודים, קשרי לקוחות, מדריכים, מתרגלים ואנליסטים המיועד לעזור לסטודנטים למצוא את מסלול הלימודים הנכון עבורם ולהבטיח כי יזכו למירב תשומת הלב במהלך הלימודים לטובת הצלחתם עד לקבלת תעודת המקצוע.

אתם מוזמנים לקבל כרטיס כניסה בטוח לעולם שוק ההון והנדל"ן דרך מגוון מסלולי לימוד של מכללת אפיק!
בכדי להכיר את מגוון מסלולי הלימוד שלנו ולפרטים נוספים חייגו 1-700-700-741 או הקליקו bit.ly/1VRbiEo

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *