גאווה לנוער של רחובות

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

הבוקר יצאו חניכי מדצים ט׳ של חוויות קרית משה להשתתפות בסמינר מדצים שבוע ימים בצפון של מינהל חברה ונוער מחוז מרכז ,עם סיום הסמינר יקבלו המדריכים הצעירים תעודות הדרכה שיאפשרו להם לעבוד בקייטנות הקיץ .

18 חניכים קורס מדצים של חווייות קרית משה יצאו הבוקר(ראשון) נרגשים ומלאי גאווה לרגע השיא לו ציפו במהלך כל השנה , את הפעילות העבירו איילה פרדו רכזת הנוער במתנס לצד חיילי גרעין הנחל המשרתים ברחובות ומבצעים פרק משימה בקרית משה בשיתוף מחלקת ילגים ונוער של עירית רחובות .
חניכי המדצים הגיעו במהלך השנה למתחם TOP הנוער בחוויות קרית משה לפעילות הדרכה והתנסות הכוללת הובלת פרוייקטים חינוכיים וקהילתיים לרווחת הקהילה בא הם חיים .
כאמור , במהלך הסמינר החניכים יביאו הלכה למעשה את מה שלמדו במהלך הקורס השנתי כאשר השיא יהיה קבלת תעודת מד״צ שתעניק לחניכים את האפשרות לעבוד בקייטנות הקיץ של רשת חוויות רחובות .

מנהל תחום הנוער בחוויות גולן ביטון ״ מדובר ברגע מרגש עם המון גאווה לנוער המדהים שלנו שמוביל מדי שנה במספר המשתתפים שמגיעים לסמינר מדצים , יש כאן גם אמירה של דרך והצהרת כוונות שהנוער שלנו עשוי מהחומרים הנכונים להיות המנהיגים של המחר להוביל ולהנהיג ,צריך להבין בני הנוער הגיעו במהלך כל השנה באופן עקבי להשתתף בקורס ולהיות שותפים לפעילויות קהילתיות כבוד הוא לנו שעם סיום הסמינר החניכים המדהימים יעבדו בקייטנות הקיץ שלנו שימשכו 27 ימים ויהפכו למודל לחיקוי לאותם קייטנים שיראו בחניכים הצעירים מקור לגאווה .
זה המקום להודות לשרה אלת מפקחת רשותית מינהל חברה ונוער מחוז מרכז ולאבי יוספי מנהל מחלקת הנוער בעירית רחובות על שיתוף פעולה מקצועי לרווחת נוער רחובות ״

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *