פרסום ראשון:הבקרה למרמורק- הכינו תקציב ללאומית

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

במכתב שנשלח לקבוצה מליגה א' נכתב: בעקבות חוסר הבהירות סביב הנעשה בהפועל ראשל"צ הכינו את התקציב ללאומית

האם הפועל מרמורק תשחק בכל זאת בליגה הלאומית בעונה הבאה? ייתכן שכן. הבקרה התקציבית שלחה הבוקר (שני) מכתב רשמי לראשי המועדון ובו ביקשה מהם להתחיל להיערך מבחינה כלכלית לקראת העונה הבאה, זאת לאחר שהבקרה התקציבית עשויה לקבל מחר (שלישי) החלטה שהפועל ראשון לציון תרד לליגה א’ מאחר שלא אישרה את התקציב שלה לעונה הקרובה ולא אישרה את מאזניה בעונה החולפת.

גורם בכיר במועדון מסר ל'רחובות ניוז' לפני זמן קצר:"אכן קיבלנו פנייה מהבקרה להכין מסמכים והעברנו להם את המסמכים הנדרשים", והוסיף באותה נשימה: "מבחינתו אנחנו מוכנים לעונה הבאה, אבל כרגע אנחנו מתרכזים בליגה א' בלבד. אני יודע שבכל שנה קבוצות שיורדות מהליגה הלאומית מקבלות התראה כזו או אחרת וחשוב להשאר בפרופורציות, אבל במידה ויקרה משהו בלתי צפוי אנחנו מוכנים ונציג את כל מה שצריך".

כזכור,הפועל מרמורק ירדה בסיום העונה לליגה א' אחרי שתי עונות בלבד בליגת המשנה (סיימה במקום ה-14 בטבלה). מרמורק כבר החלה את ההכנות שלה לקראת העונה הקרובה בליגה א' יחד עם מאמנה קובי סידי ושדרגה את הקבוצה מבחינה מקצועית שהחתימה במהלך הפגרה סוללה של כוכבים אבי איבגי,גיא עיני,יובל שפורגין,אוהד אדלשטיין,גיא גומברג,אופיר חמו,שי ביטון,תום מדהלה ועידו אקסברד.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *