לא תאמינו איזה זמר קרא לראש העיר ,שלמה מלול?

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

רגע אחרי הנפת הדגל לראש התורן שפתחו את אירועי יום העצמאות ה-69 למדינת ישראל. מנכ"ל עיריית רחובות, דורון מילברג יחד עם יו"ר ארגון יד לבנים ברחובות,יוסקה ורבר מבקרים את משה מודר מבעלי ה"צ'יפסיבר" שהפך למקום הכי חם בעיר ,מאז נפתח במדרחוב של השוק.

מימין: יוסי ורבר,משה מורד ודורון מילברג: באו לראות את הולנד ברחובות

גילי בן סימון בעלי הממלכה יחד עם שני הבנים התאומים תפסו את הזמרת ההריונית שירי מימון רגע לפני עלייתה לבמה המרכזית כדי להעביר חוויות משותפות מהעבר הרחוק. בסוף זה נגמר בתמונה משותפת לשמחת כולם.

גילי בן סימון, שירי מימון והתאומים. אין כמו להגיד שלום לחברה משכבר הימים

גם הזמר הרחובותי ,רגב הוד זכה לתמונה קבוצתית בשעה שהופיע בערב עצמאות בעיר כפר סבא יחד עם בנו של שימי תבורי, לא בן אל,אלא אלירן תבורי . והזמרת/שחקנית טליה רוזנפלד.

תמונה קבוצתית מהבמה של כ"ס. אלירן תבורי ,רגב הוד וטליה רוזנפלד

אפרופו עצמאות.בזמן שנפנפתם ליד המנגלים. הבעלים והספונסר של הפועל מרמורק ,שינו זוארץ ,פתח את ביתו בפ"ת לכבוד יום ההולדת של המדינה לכל מכירו. ברור לכם שגם אייל גולן והן היו"ר אילן סגל התייצבו במקום כמו:בני פרץ, שמעון בוסקילה, ירון אילן, שלום מיכאלשווילי ,אופירה אסייג, אבי לוזון,עומר גולן, קובי רפואה ועוד…

אילן סגל, בני פרץ ושינו זוארץ. שירים ונהנים ליד הבריכה

סגל ,מהאייטם הקודם שדאג לצלם ולתעד כל אורח ליד הבריכה פנה במהלך האירוע למאמן מכבי פתח תקווה, קובי רפואה וביקש ממנו לעשות עוד מאמץ קטן כדי שקבוצתו תבטיח את הכרטיס לאירופה ולהעניק לזוארץ שמחה מושלמת אחרי שקבוצתו הראשונה העפילה ללאומית. המאמן ממלאבס לא התבלבל וענה ליו"ר האדום "לא ישאר לך כסף אם אני אביא אירופה"

קובי רפואה "דואג" למרמורק לקראת העונה הבאה בלאומית

כמיטב המסורת. עו"ד אלדד דהרי הרחובותי יחד עם רעייתו, שרי,הזמינו לחצר ביתם לא מעט אושיות ספורט מאזורנו. היו עם בנות זוגם: יו"ר ס.כ נס ציונה ,רונן זייגרמן, רפי סוריק, שמזוהה עם הפועל מרמורק. פרי פרדימן ,שחקן עבר אצל האדומים והפועל חיפה.

משמאל: אלדד אהרוני,רונן זייגרמן, פרי פרידמן ורפי סוריק. חולים על כדורגל

יו"ר ההסתדרות במרחב רחובות, עודד עמרם המשמש גם כמחזיק תיק התרבות בעיריית רחובות התארח בעצמאות אצל אחיו . כיאה לאיש תרבות הצטרף עמרם בשירה לאביהו מדינה ו-אלי לוזון שהגיעו להרים את המורל במקום.

עודד עמרם,אלי לוזון ואביהו מדינה. קצת פסק זמן מהבחירות להסתדרות

ערב שלישי האחרון,רחבת העירייה. הזמר ומדליק המשואה בהר הרצל , יהורם גאון פונה לראש העיר "ערב טוב שלמה מלול" ומיד מתקנים אותו מהקהל "רחמים". כנראה שהבלבול נבע מהמנחה שלמה טולדו שהציג את גאון כמה שניות קודם לכן .

יהורם גאון. לא שלמה ולא ליאורה-רחמים מלול

לא נגענו "שוקי פורר – מנחם מוסר לך דש! ומוסיף, אם לא שוקי בחיים לא הייתי בא אליך.אז תודה" פוסט שהעלה יועץ התקשורת של עיריית רחובות, גל בייסברג בשעה שפגש השבוע את מנחם הורביץ "כתבנו בצפון" וגיא גיאור בגבעתיים

גיא גיאור ומנחם הורביץ. שוקי,מנחם מוסר לך ד"ש

לפעמים התפוח נופל רחוק מהעץ. תשאלו את מאמן נבחרת ישראל בכדוריד ,שחר הבר,שבא בחמישי האחרון לצפות באימון של בנו בבית הספר לכדורגל של מכבי שעריים. עוד נצפה במקום ,חלוץ הקבוצה הבוגרת ,גיל יצחק.

שחר הבר: אני בכדוריד והבן בכדורגל

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *