'פרחי המדע' : 12 תלמידים מבית הספר הוסמכו כמגשרים חדשים

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

תלמידי בית הספר, מכיתות ד' – ה', עברו קורס של 20 שעות. במהלך הקורס התלמידים תרגלו סימולציות ולמדו את עקרונות הגישור, ובסיומו קיבלו תעודת מגשר חתומה אישית בידי ראש העיר, רחמים מלול

בית הספר 'פרחי המדע' ממשיך להוביל בהצלחה את תכנית הגישור יחד עם המרכז הגישור והדיאלוג בניהולה של אביבה חלבי. השבוע הצטרפו לקהילת המגשרים הענפה 12 מתלמידי בית הספר, מכיתות ד' – ה', שעברו קורס של 20 שעות בהדרכתה של המגשרת, ד"ר רחל כהן פרידהיים. במהלך הקורס התלמידים תרגלו סימולציות ולמדו את עקרונות הגישור, ובסיומו קיבלו תעודת מגשר חתומה אישית בידי ראש העיר, רחמים מלול.
מנהלת בית הספר 'פרחי המדע', ליאת שני: "הגישור יהווה נדבך נוסף לתפיסה החינוכית שלנו ולקידום האקלים המיטבי. אנו מאמינים כי מנגנון הגישור בביה"ס ישמש אלטרנטיבה לפתרון סכסוכים ויעודד מצב בו סכסוך מסתיים ללא מנצחים או מפסידים, אלא באופן בו שני הצדדים ירגישו מרוצים. אני מאחלת למגשרים המון הצלחה ולתלמידים שימוש בשפת הגישור בתבונה".

התלמידים הנרגשים עמלו רבות על טקס סיום יצירתי בהדרכתה של המורה והאחראית על תכנית הגישור בבית הספר, ליאת דיקרמן. המגשרים חיברו והקליטו שיר גישור אותו השמיעו במהלך הטקס בליווי ריקוד. בטקס נשאו דברי ברכה נציגת אגף החינוך בעיריית רחובות, יעל סלע ונציגת מרכז הגישור והדיאלוג, אביגיל דורה.
בימים אלה נערכים במרכז הגישור לקראת יום האחדות אשר יחול ב-1.6.2017. ביום זה תתקיימנה פעילויות ברחבי הארץ לקידום האחדות בין חלקי העם. אנו מזמינים בתי ספר וגופים נוספים בעיר להצטרף אלינו לפעילויות בנושא האחדות, ומקווים לבנות שיח משותף, בונה ונטול חומות.
לפרטים ניתן לפנות למרכז הגישור והדיאלוג הקהילת עירוני בטל': 08-9352420, בדוא"ל: [email protected], או בפייסבוק.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *