כיצד נמדוד צמידים לאישה לפני רכישה?

ofir

בשנים האחרונות ובעיקר לאחר שנת הקורונה שכפתה על כולנו להישאר בבתים, עברו בלית ברירה גם אלו שלא נהגו לעשות זאת, לבצע את הקניות שלהם אונליין. לפתע, שירותים ומוצרים שונים הפכו נגישים לנו גם אם אנחנו לא יכולים להגיע פיזית לחנות ולקנות אותם. העניין הוא, שישנם אלמנטים כמו צמידים לאישה למשל, אותם אי אפשר סתם כך לרכוש. יש לבצע מדידות טרם ההזמנה על מנת לוודא שהמוצר שיגיע, יתאים באופן מושלם.

שיטות למדידה לפני רכישת צמידים לאישה

אל דאגה, זה לא מסובך כמו שאת חושבת. אפשר למדוד בקלות את היד באמצעות אלמנטים המצויים בכל בית, ובתוך כמה דקות להבין בדיוק מהי מידת הצמיד שיתאים לך בדיוק. צמידים לאישה אמנם מגיעים במגוון רחב של עיצובים מיוחדים, אך אם הצמיד לא מתאים ליד, יהיה מדובר ברכישה מאכזבת מאוד. לכן, אספנו כמה שיטות מוכרות למדידה, שכל אחת יכולה לבצע בביתה:

  • מדידה באמצעות חוט תפירה – כאמור, ההמלצה היא למדוד את שורש כף היד טרם הרכישה. בשלב הראשון יש ללפף את חוט התפירה מסביב לשורש כף היד, להקפיד שהוא לא יהיה צמוד מידי או ליתר דיוק, במרווח של 2 אצבעות בין החוט ובין פרק כף היד. לאחר מכן יש להניח את החוט בצמוד לסרגל בכדי למדוד את אורכו של החוט שהקיף את פרק כף היד שלנו, ללא התייחסות לשאריות שלו.
  • מדידה באמצעות מטר – אפשר למדוד את פרק כף היד גם בעזרת סרט מדידה, כשהעיקרון דומה מאוד למדידה בעזרת חוט התפירה. את הסרט מלפפות סביב פרק כף היד (לא לשכוח להשאיר מרווח של 2 אצבעות), מסמנות את נקודת המפגש של שתי קצוות סרט המדידה ובוחנות היטב כדי לראות את המידה בס"מ.
  • איך את אוהבת את הצמיד? – דבר נוסף אותו יש לקחת בחשבון כשמזמינות צמידים לאישה הוא להבין איך בכלל את אוהבת את הצמיד שלך? האם רפוי או צמוד ליד? האם כבד או במשקל נוצה? האם משובץ אבנים או חלק לגמרי? בהתאם לתשובה שתגיעי אליה, יהיה לך קל יותר לבחור את הצמיד המושלם בהתאם לטעמך האישי, הנוחות והעדפותיך האופנתיות.

לאירוע, כמתנה, או פשוט כי מתחשק

צמידים לאישה ותכשיטים בכלל, מהווים מתנה נפלאה לחברה או קרובת משפחה. מצד שני, הם גם אמצעי לפנק את עצמנו ולהעשיר את המלתחה שלנו, להוסיף טאצ' נוצץ ומעניין ללוקים שונים במסגרת היום יום וכמובן, באירועים. לא תאמיני עד כמה הפרטים הקטנים עושים את כל ההבדל, כך שתמיד מומלץ לשלב תכשיט מעניין עם הלבוש המלא שלך.

כעת, כשאת יודעת איך לא רק לבחור את הצמיד שהכי אהבת מהחנות המקוונת שנתקלת בה במקרה, אלא גם לבחור במידה שהכי מתאימה לך, את מוכנה לצאת לדרך! הרי כל כך הרבה זמן לא התפנקת בתכשיט חדש, ודווקא עכשיו רגע לפני שהקיץ מתחיל – צמיד, עגיל, שרשרת ואפילו טבעת מעניינת, יוכלו לשדרג מאוד כל לוק קייצי.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *