שכחו אותי בבית: העיר התאומה של רחובות מנצ'סטר ספגה בשבוע שעבר פיגוע טרור קשה ,אז איך זה שאף גורם בעירייה לא שיגר מכתב תנחומים ולא נערך מפגן תמיכה בנפגעי ההתאבדות שהתרחש בממלכה הבריטית.

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

מתברר שרחובות ומנצ'סטר הן ערים תאומות ,אבל מישהו בעירייה כנראה נרדם בשמירה או שכח את העובדה שהעיר שנמצאת במחוז מנצ'סטר רבתי שבאנגליה היא אחת מ-7 ערים תאומות של עיר המדע והתרבות . ישראל היא המדינה עם הכי הרבה ערים תאומות במזרח התיכון

רחובות לא עמדה לצד נפגעי פיגוע ההתאבדות באולם ההופעות במנצ'סטר ,כאשר פיצוץ התרחש בקונצרט של הזמרת אריאנה גרנדה וגרם לפחות ל-22 הרוגים וכ-60 פצועים שאירע בשלישי שעבר בבריטניה .בעוד ערים רבות בעולם צבעו את בניין העירייה בדגל בריטניה כמפגן תמיכה בנפגעי פיגוע ההתאבדות שהתרחש באי הבריטי וגבה מחיר יקר שעיקר הנפגעים היו ילדים ובני נוער שבאו לחזות בהופעה של אריאנה גרנדה שהתקיימה באולם "מנצ'סטר ארנה" .
מן הראוי שרחובות תלמד מתל-אביב כיצד יש לפעול בזמנים כאלו .בשעה שהעיר הגדולה במחוז דן צובעת את בניין העירייה בדגל של אותה מדינה שספגה את הפיגוע לצד דגל ישראל במפגן תמיכה בנפגעי הטבח האכזרי .שלא לדבר על שליחת איגרת תנחומים לעיר התאומה ולהביע צער על התקפת הטרור שהכה את העיר.
ויש צדיק בסדום ,חבר המועצה,אבי מוזס העלה שאילתא בנושא זה רגע לפני סיום ישיבת מועצת עיר שנערכה הערב(ראשון) בלשכתו של ראש העיר רחמים מלול. בעירייה הבינו כי טעו בנושא ההתייחסות לאירוע שהתרחש בעיר התאומה וכבר בימים הקרובים תשלח איגרת לממלכה המאוחדת בשם העיר רחובות ותביע צער ותנחומים למשפחות קורבנות הפיגוע

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *