מי התאכזב ואמר: "למה ברחובות אין מוזיאון" ולא תאמינו ממה התלהבה איילת שקד שביקרה ברחובות

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

השבוע במנגל: מי התאכזב ואמר: "למה ברחובות אין מוזיאון" לא תאמינו ממה התלהבה השרה איילת שקד, עלהסולחה בין אבי קינד לקארין ברגינסקי ועל השאלה האירונית שנשאל רחמים מלול.

 

מזל טוב לדניאל בר דובר המשרד לביטחון הפנים ורעייתו יערה בר קצינת גיוסים במשטרת ישראל לרגל הבר מצווה של הבן איתיאל. בשבת השתתפו בין היתר: יו"ר הקואליציה חברת הכנסת עידית סילמן, חבר מועצת העיר עו"ד אבי מוזס, חבר מועצת העיר גיא צור, ינקי קוינט ראש רשות מקרקעי ישראל, חברי דירקטוריון רשת חוויות, אוהד ליבי ושי סאסי, הרב יוסף מלכיאל, הרב שמואל מנדלזון, הרב אריאל נזרית, הרב דביר ג'רבי, הרב מרדכי לוי, הרב מרדכי סיינה, מנהל אולפנת צביה הרב זאב כהן אביו של סגן ראש העיר אמיתי כהן שהיה בחו"ל ובירך מרחוק לצד פייטנים וכ-250 אורחים בעיקר תושבי העיר רחובות.

משפחת בר

 

שני: מזל טוב לפעיל הציבור שאול ליבי (חבר מועצת רחובות לשעבר) ולמשפחת סבו הרחובותית, לרגל נישואיהם של עידית (ליבי- 47) ושלומי סבו (ביום רביעי 45). החתונה המרגשת נערכה באולמי סברס בהשתתפות חברים ומשפחה.

חתונת הזוג המאושר סבו וליבי

 

שני: מזל טוב לרכזת תחום דיור ורווחה בלשכת ראש העיר ומזכירת לשכת ראש העיר רחובות גלית ללזרי לרגל חגיגות יום הולדת 52.

גלית ללזרי

 

שני: מזל טוב לחבר מועצת העיר שמואל בר דאנזאן להולדתו ה- 43, שמואל, חגג עם אישתו ושלושת ילדיהם יום אחד בלבד בגלל אילוצים. המשפחה הגיעה עד לראש הנקרה, נהנתה מריח החופש ושבו הביתה.

משפחת בר דאנזאן בראש הנקרה

 

שלישי: ראש העיר רחובות לשעבר יעקב סנדלר ואחיו, נוני (אריה) ויהודה, מתארחים במוזיאון ראשון לציון, המארחת- מנהלת המוזיאון, חברת מועצת העיר רחובות ד"ר רוני באום. בתום סיור היסטורי מרגש, נפרדים הסנדלרים ומודים לבאום על הסיור מרתק. בהמשך, האח הצעיר, נוני אריה מסכם בתגובה: " תודה ענקית לרוני ולנילי המדריכה על שעות של ביקור מפרה ומרגיז. ביקור במוזיאון שעשוי במקצועיות גבוהה. מרגיז, כיוון שלא יכולנו להפסיק לשאול את עצמנו, למה לנו ברחובות אין מוזיאון. יש לנו הרבה מה למכור. הראיה על איכות תושבי רחובות מונחת בעצם העובדה שמנהלת המוזיאון של ראשון לציון היא חברת מועצת העיר שלנו…".

רוני באום והאחים סנדלר

 

שלישי: לאחר שחנכה שרת הפנים איילת שקד את מבנה משרד הפנים של רחובות במעמד ראש עיר רחמים מלול, סגנו אמיתי כהן, יו"ר ההסתדרות עודד עמרם, מנכ"ל העירייה דורון מילברג ועוד. המשיכה שקד אל לשכת מלול, לפגישת עבודה כפי שציינה במעמד חנוכת המבנה "יש לי הרבה מה ללמוד ממך ואני מתכוונת לבוא אליך וללמוד מעשייתך המרובה". בחדר הישיבות של מלול, על השולחן- כיבוד קל, פירות וירקות חתוכים, שהבחינה שקד בלבבות דקל היא גילתה התלהבות וקפצה מכסאה: " אני לא מאמינה שאני רואה מה שאני אוהבת".

שרת הפנים איילת שקד

 

רביעי: אורחת מיוחדת הפתיעה לראשונה את מנהל מחלקת אומניות הבמה וההפקות של חברה העירוני שלמה טולדו, נכדתו בת החמישה חודשים. טולדו שנרגש מאוד סיפר כי לנכדתו קוראים ליה והיה נרגש שכלתו נוי, הנשואה לבנו אור הפתיעה אותו במשרדו. תוך כדי הביקור ראה טולדו  שליה נלהבת ומשתלטת לו על שולחן העבודה והוא בהומור סיכם: "הצעתי לנכדתי המדהימה והמקסימה שלא כדאי בשלב זה לעבוד בעירייה…"

הכלה נוי, הסבא שלמה והנכדה ליהי

 

רביעי: חברת המועצה עו"ד קארין ברגינסקי מבקשת את רשות הדיבור ומנמקת מדוע היא לא תצביע בעד הקמת בית כנסת בשכונת המדע. חברה למועצה, אבי קינד, שומע ומתפרץ וצועק לעברה "את צבועה", ברגינסקי השיבה מלחמה והטונים עלו בין השניים. בתום הישיבה ניגש מחזיק תיק התחבורה אבי קינד לחבר המועצה אביב איטח ופרגן לו, קינד לאיטח: "אתה עושה עבודה טובה". באותו מעמד ביקש איטח מקינד שישלים עם קארין ברגינסקי ליישר איתה הדורים, אבל היא מבחינתה נשארה ברגינסקי כועסת ופגועה. נמשיך לעקוב אם יהיו התפתחויות.

אבי קינד וקארין ברגינסקי בישיבת המועצה

 

רביעי: עוד מישיבת המועצה ושוב בנושא הקמת בית הכנסת בשכונת המדע. הפעם היה זה תורה של חברת המועצה איטל בציר אלשיך, שקראה לחברים ללמוד מקהילת חסידות קרטשנעיף שמנצלים את הקרקע: בקומה ראשונה גני ילדים וספא ובקומה השנייה בית כנסת. אלשיך הצליחה לגרום לראיס מלול לצחוק כשהציעה בהלצה: "מהיום כל בית כנסת למטה יהיה גם ספא כדי להדגיש על הצורך בעירוב שימושים".

איטל בציר אלשיך צילום רחובות ניוז

 

מזל טוב לבנו של הראיס משה מלול, שחגג יום הולדת 38 קיצים. משה הודה לכולם ובעיקר לאישתו, חן מלול: "תודה על הזמן שהקדשתם לכתוב, להתקשר או סתם לשלוח מברק. תודה לאשתי האחת והיחידה שמילותיה תמיד חוצבות בליבי הכי עמוק, הכי חזק והכי משמעותי. אמנם הפעם היו לה מתחרים קשוחים בדמות צוציקים שזינקו על מיטתי בשעות הבוקר המוקדמות במילים : ״אבא, מזל טוב, אנחנו אוהבים אותך״, אבל עדיין היא ניצחה בפוטופיניש".

משה וחן מלול

 

 

חמישי: מזל טוב למשפחת לוי, מירב לוי מזכירתה של מנהלת אגף החינוך אפרת צוקרמן, שחגגה בר מצווה מאוחרת לבנה עמית (בן 14.5) באולם "פראיסו" בראשון לציון. הגיעו לכבד מ"מ ראש העיר זהר בלום, מנהלת האגף אפרת צוקרמן, מ"מ רשת חוויות גולן ביטון, יו"ר ועד העובדים רמי מדהלה, חבר המועצה שמוליק בר דאנזאן, מנהלת מחלקת גני הילדים אריאלה חבר ועוד. מזל טוב לאריאנה אשרם מאגף גזברות עיריית רחובות שחגגה בר מצווה לבנה נהוראי.

משפחת אשרם

 

שישי:הודעה משמחת על השתתפות בתחרות! ההצגה 70-80 קומדיה על החיים בדיור מוגן, תייצג את בימת הנוער העירונית רחובות בהובלת  מנהל הבימהאילן גרזי, בתחרות פסטיבל ״כל הארץ במה״ בחודש ספטמבר 2021. ההצגה חושפת בפנינו את חייהם של הדיירים ב ״נופי אביב״. את הזכרונות, החלומות, הפחדים והתקוות. את ההצגה כתבה שרון איתן, בימוי גוש שגיא. מפיקה בת חן קליין. כוריאוגרפיה יעל עמרם.

בתמונה- שחקני ההצגה

 

נתפס בעדשה: קצת אירוני לשאול את הראיס רחמים מלול (תושב שכונת שעריים) מתי לאחרונה הוא היה או ביקר בשכונת שעריים. מלול כמובן השיב למפגינה: " אני כל בשעריים, אני תושב השכונה, ומתחילת הקדנציה העירייה השקיעה 130 מיליון שקל".

רחמים מלול ומפגינה משעריים

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *