הרב אפרים זלמנוביץ קורא לציבור להתחסן פעם שלישית "חובה להתחסן"

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

הרב אפרים זלמנוביץ: "יעקוב אבינו היה ממליץ לקבל את החיסון לקורונה". 

רבה של מזכרת בתיה אפרים זלמנוביץ קורא לציבור להתחסן פעם שלישית ומסביר זאת מהכתובים.

"כל המקבל את החיסון לקורונה מקיים מצווה כאמור 'ונשמרתם מאד לנפשותיכם'. (דברים ד' ט"ו). חולה המדביק אחרים עובר עבירה של "לא תעמוד על דם רעך" (ויקרא י"ט ט"ז). אם בזדון או אף מתוך רשלנות פושעת הדביק אחרים והנדבק מת דינו כדין רוצח ממש. ככלל, חובה על כל אדם לעשות כל הנדרש להציל כל אדם ממות (תורה תמימה ויקרא פ"ה כ"ז). החיסון עתיד לעצור את המגיפה. מצד דינא דמלכותא דינא אנחנו מצווים לציית להנחיות הממשלה ומשרד הבריאות לשגרת החיים בימי המגיפה כולל הנחיות שאינן נראות לנו הגיוניות או צודקות או מועילות להשטחת העקומה".

"לו יעקוב אבינו היה חי בימינו הוא היה ממליץ לקבל את החיסון. הוא, איש התורה והחכמה, היה מתכונן ככל יכולתו למלחמה למיגור הנגיף covid 19. הוא היה נוטל סיכון ועושה את כל מה שאפשר כולל חיסון כדי שלא יידבק ולא ידביק אחרים".

כל לוחם המבקש לנצח את המלחמה בנגיף covid 19 זן דלתא ולמגר אותו מוטלת החובה לנקוט בכל פעולה כדי לשמור על עצמו לבל יידבק בקורונה וכדי להישמר לבל ידביק אחרים במחלה הנוראה. 

אם על ידי חבישת מסיכה ושמירת מרחק או  למהר ולקבל את החיסון. וגם לעמוד לפני בוראו ולבקש רחמי שמים שהחיסון יועיל ויגן מפני הידבקות במחלה הנוראה ותיעצר המגיפה.

 

חדשות רחובות ניוז

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *