"התחזקו החשדות" מעצרו של אייל נגר הוארך בפעם השלישית

חדשות רחובות - אייל נגר צילום: באדיבות פוסטה - חוק איסור הלבנת הון - רחובות ניוז

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

מעקב: מעצרו של אייל נגר הנחשב לבכיר בארגון פשיעה של בני שלמה, לאחר חקירת 120 איש הוארך בארבעה ימים נוספים. "החשדות כנגדו התחזקו".

(תמונתו של אייל נגר באדיבות אתר פוסטה)

רס"ב איציק חויה: הארכת מעצרו של המשיב בגין החשדות כמפרט בבקשה, עיקרה ניהול צ'יינג' (chenge) פיראטי, מתן הלוואות בריבית והשמטת הכנסה וכן עבירות הקשורות להלבנת הון.

לגבי החשד נגד המשיב גם בתקופה הזו, החשד נגדו התחזק".

עו"ד נס בן נתן

סנגורו עו"ד נס בן נתן ביקש לשחררו בתנאי פיקוח וערבות אך זה לא ממש עזר: "לא ציפינו שהיחידה החוקרת תיקח 120 איש ותחקור אותם, והוא ימתין כבן ערובה, רובם נחקרו, השאלה אם שחררו יביא להתמוטטות החקירה ואני לא חושב כך וגם לא לפגיעה בה. בהחלטת בית המשפט בדיון הקודם,  אומר בית המשפט עילת המעצר הינה שיבוש, נקודה. זה מה שאנו דנים בו ולא מעבר. בהמשך אומרת השופטת 'הנני סבורה כי עילת השיבוש אינה חזות הכל ויש לקבוע תקופת מעצר שתהיה מידתית'. בית המשפט למעשה אומר שעילת השיבוש, קיימת, אך אינה חזות הכל למרות זאת ניתן לשחרר, קובעים תקופת זמן מידתית שניתן יהי הלשנות את זה, אלא אם התגלה משהו דרמטי ששינה את החקירה מה שלא קרה במקרה שלנו".

השופטת עדי אייזדורפר שמעה את הצדדים והחליטה להיענות לבקשת המשטרה במלואה ולהאריך את מעצרו עד יום ראשון.

"מעיון בחומר החקירה עולה כי קיים חשד סביר הקושר את המשיב לביצוע העבירות המיוחסות לו, ומאז הדיון הקודם שהתקיים בעניינו ביום התחזק החשד הסביר, בעיקר על רקע מסמכים שסומנו".

שוטרים היחידה המרכזית עם הרכוש שהוחרם

תזכורת: בחודש מרץ השנה עצרה המשטרה את אייל נגר, יליד העיר רחובות ותושב העיר לשעבר, ומי שנחשב לבכיר מאוד בארגון הפשיעה של בני שלמה מהדרום.

במסגרת מעצרו על ידי הימ"ר, תפסה המשטרה בביתו מחברת ובתוכה רשימת שמות של למעלה משישים שמות של אנשים שלו מארגונו של נגר כספים בצ'יינג', בסכומים שונים.

המחברת, הולידה חקירה נוספת של המשטרה ורשויות המס שבשבוע שעבר הגיעה לסיומה.

במסגרת החקירה הסמויה, טוענים חוקרי המשטרה כי נגר עמד בראש ההיררכיה, יוסף מסורי מראשון לציון למעשה היה זה שהלווה בשמו לכאורה לאנשים פרטיים ובעלי עסקים, על ההלוואות הם חייבו את הלווים משלושה ועד לשניים עשר אחוז ריבית. המשטרה: " אותם כספים לא מדווחים לרשות המיסים כנדרש, הכסף שנצבר מוטמע בכל מיני מקומות על מנת להסתיר אותו, ובעיקר רכישת רכבים, כאשר ההסתרה היא רישום הרכבים על שם אנשים אחרים ולא על שם נגר".

היקף החקירה כאמור עוסק בכעשרה מיליון שקלים.

בדיון הארכת מעצרו השנייה (ביום שני) טען רס"ב איציק חלויה כי בתקופת מעצרו מיום רביעי שעבר, חקרה המשטרה כשישים לווים אליהם הגיעו באמצעות הרישום במחברת. גיסתו של אייל נגר שנעצרה איתם, שוחררה ביום חמישי ומי שנותרו במעצר זה אייל נגר מאשדוד ויוסף מסורי מראשון לציון. עוד בחקירה החרימה המשטרה שמונה רכבי יוקרה וכסף.

רכבי היוקרה צילום משטרת ישראל

נגר מבחינתו ממשיך לשמור על זכות השתיקה וכלל לא מתייחס למה שהטיחו בפניו חוקרי המשטרה והמיסים. אולם במשטרה טוענים כי יש בידם ראיות: "יש אינדיקציות משמעותיות מגובות בראיות ודברים נוספים שנגר רוכש רכבים מחברות רושם אותם על שמות אחרים, שם המחאות אישיות שלו, בשלב מסוים כספי לווים מוחלפים בהמחאות אישיות שהוא מוסר וכך למעשה משולמת התמורה עבור הרכב".

כסף שנתפס בחיפוש צילום משטרת ישראל

 

חדשות רחובות ניוז

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *