מבצע ניקיון קהילתי בגן הפלסטיק

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

כפי שפורסם לראשונה ב'רחובהוט' אחה"צ נערכה פעילות​ ניקיון קהילתי מטעם מחאת הזבל כחלק מדוגמא אישית עבור התושבים וקברניטי העיר. כמה שעות קודם לכן דאגו בעיריית רחובות לנקות את הגן והרחובות הסמוכים לו.



גן הפלסטי
מובילי מחאת הזבל ברחובות יכולים לסמן עוד וי אחד במסגרת המאבק המתנהל בחודשים האחרונים מול עיריית רחובות בכל הקשור לפני העיר לאור לכלוך האשפה שנצבר ברחובות .בעוד במשרדי העירייה מנסים בכל דרך אפשרית לצנן את ההתלהבות סביב הקבוצה שצוברת לה כוח ,מתושבי העיר כמו פטריות אחרי הגשם.ובתקופה האחרונה התבטאו מס' בכירים בעירייה כי הם לא מבינים על מה המהומה ,היות ולטענתם העיר "מצוחצחת" והדפו את הדברים בניסיון לחבר כי מאחורי אותה קבוצה מסתתרים מניעים פוליטיים .דבר שהכעיס עד מאוד את מובילי המחאה ולאחר הדברים החליטו לעשות מעשה ובתוך מס' ימים הצליחו לארגן מבצע ניקיון קהילתי,שהפור נפל על "גן הפלסטיק" שנחשב לאחד הגנים המזוהים עם עיר המדע והתרבות ונמצא במרכז העיר.

מבצע ניקיון קהילתי- כל הגילאים לקחו חלק
כאמור, היום (שני) אחה"צ התאספו עשרות הורים עם ילדיהם בשערי הגן על מנת לקיים את המבצע כנדרש.
בעיריית רחובות לא שמרו על השמרים וכמה שעות קודם לכן דאגו לשלוח עובדי עירייה של מחלקת שפ"ע על מנת שהללו ידאגו לנקות את האזור באופן יסודי.
חרף הניקיון שבוצע ע"י עיריית רחובות,הדבר לא גרם לראשי מחאת הזבל לבטל את המבצע ויש כאלה שאף ציינו כי "יש נקיון ויש נקיון" והצביעו ברגלים שהגיעו למקום בשעה שנקבעה מראש.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *