מסתמן: לא יפוטרו האחים המוסמכים מבית חולים קפלן שעשו סלפי מחויך עם מחבל החמאס

חדשות רחובות - סערת הסרטון של עובדי בית החולים קפלן - רחובות ניוז

מסתמן: לא יפוטרו עובדי בית החולים ערבים ישראלים, שעשו סלפי מחויך עם מחבל החמאס קוואסמה המאושפז במרכז הרפואי קפלן.

סערת הסרטון של עובדי בית החולים קפלן: אמש (ראשון) התפרסם סרטון מביש במיוחד בו נראים שני אחים מוסמכים במרכז הרפואי קפלן ערבים ישראלים, מטפלים במחבל חמאס שמאושפז שם ושובת רעב, השניים התקרבו אל מיטתו וחייכו למצלמה. הסרטון גרף מאות אלפי תגובות נגד העובדים שקראו להנהלת בית החולים לפטר אותם.

 

[videopress Ysc7SdRL]

 

גורם בבית החולים אמר לאתר החדשות רחובות ניוז: " העובדים הבינו שמדובר במעשה קונדס, הם הביעו חרטה ותרשם להם הערה משמעתית. הם ימשיכו לעבוד אתנו ובוא לא נשכח שנכון שהם עשו מעשה קונדס אבל הם גם במסגרת עבודתם כל הזמן רק עוזרים ומצילים חיים של אנשים, אז אין סיבה לפטרם או להשעותם".

לחדשות כאן 11 אמר האח איהב: "זו אי הבנה, אני לא יודע מה רוצים ממני, בסך הכול קיבלתי חולה. אני לא מכיר אותו ולא מקבל אינפורמציה לפני מי הוא. הוא ביקש ממני להצטלם, טיפלנו בו והוא העריך את זה. אני לא תומך באף אחד, אני אח, העבודה שלי היא לטפל באנשים, אני לא מבדיל בין דת, גזע ומין. אני שירתתי את המדינה, אני חלילה לא תומך בחמאס. אני ישראלי, השתגעתם? הוא ביקש תמונה ומתוך כבוד הצטלמנו. לא ציפינו שזה התפרסם".

חדשות רחובות -כוחות משטרה בבית חולים קפלן צילום רחובות ניוז - רחובות ניוז
חדשות רחובות -כוחות משטרה בבית חולים קפלן צילום רחובות ניוז – רחובות ניוז

מבית החולים קפלן נמסר: "העובדים המדוברים זומנו לבירור משמעתי בהנהלת בית החולים, במסגרתו הובהר להם חומרת הדבר, והם הביעו חרטה על מעשיהם".

חדשות רחובות - חדשות ועדכונים בתחום התעסוקה בעיר רחובות - רחובות ניוז
חדשות רחובות חדשות ועדכונים בתחום התעסוקה בעיר רחובות – רחובות ניוז

חדשות רחובות ניוז

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *