תושבי רחובות: מעכשיו תוכלו לשלם פחות על שירותי הטלוויזיה שלכם

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

פרטנר משיקה את פרטנר tv: נטפליקס, 40 ערוצים וממיר אנדרואיד tv ב-89 ש"ח.החברה פותחת היום את ההרשמה לשירות ל-5,000 לקוחות ראשונים כשההתקנות יחלו בקרוב.

התחרות בשוק הטלוויזיה בישראל מקבלת חיזוק נוסף: הבוקר (ג') השיקה חברת פרטנר את Partner TV, שירות הטלוויזיה החדש שלה. על הפרק: נטפליקס, ממיר tv ב-89 ש"ח בלבד ו-69 ש"ח ללא נטפליקס. החברה פותחת היום את ההרשמה לשירות ל-5,000 לקוחות ראשונים כשההתקנות יחלו בקרוב.

בפרטנר הציגו כמה מהגורמים שהשפיעו בעיקר על שירות הטלוויזיה החדש: כיום, צפייה בשידורים ישירים היא עדיין גורם מרכזי, אבל צעירים רואים פחות שידורים חיים, רוצים תוכן מוקלט החל מנטפליקס דרך יוטיוב ו-VOD. אנשים רוצים ממיר פתוח, לא גן סגור, רוצים טלוויזיה רב-ערוצית יחד עם נטפליקס. ולבסוף, המחיר הגבוה הוא הגורם המרכזי למעבר בין ספקי תוכן הוא המחיר.

תוכן
פרטנר tv כולל 40 ערוצים, ביניהם ערוצי עידן, 7 ערוצי ילדים שונים, ערוץ Ginx לגיימרים, וחבילת ספורט5 שכוללים ליגת העל, יורוליג, NBA וחדשות הספורט ויציע העיתונות; בנוסף, יעלו ערוצי לייפסטייל כולל ערוץ קומדיה ייעודי, ערוצי National Geographic ב-HD, ערוץ האופנה וערוצי אוכל, ערוצי חדשות כמו פוקס, CNN ופוקס ביזנס.

נטפליקס
שירות הטלוויזיה של פרטנר כולל את כל קטלוג התכנים של נטפליקס, כולל כמובן כל הסרטים המתורגמים והמדובבים.

ממיר
הממיר של החברה מבוסס Android TV, כולל שלט עם כפתור נטפליקס ייעודי ותומך בשידורי 4K. בחברה מדגישים את חוויית הצפייה והשימוש של השלט והממשק של הממיר. כל התכנים של השירות יהיו זמינים דרך חלונית חיפוש שכוללת חיפוש ב-VOD, ערוצים חיים ותכנים 'מוקלטים'. חוץ מכפתור הנטפליקס, כולל השלט גם כפתור יוטיוב ואפשרות לחיפוש קולי – כמו באפל tv. בנוסף, כולל הממיר גם אפשרות לשידור של תכנים מהסמארטפון.
כל התכנים של החברה יהיו זמינים גם באפליקציה של השירות שכוללת גם ממשק שלט – לשליטה במכשיר.
אם גם אתם שוכחים להקליט תוכניות, תשמחו לדעת שהחברה תציע שירות Catch Up למשך שבועיים מלאים. כלומר, אם פספסתם תוכנית מסויימת תוכלו פשוט לגשת בטיים ליין, לאתר את התוכנית שרציתם, ותוכלו לראות אותה – הפיצ'ר זמין בכל הערוצים. ספריית ה-VOD של השירות כולל קטלוג מגוון של סדרות וסרטים – בינלאומיים וישראליים.

המחיר
מחירו של השירות, כולל נטפליקס, עומד על 69 ש"ח בלבד. מחיר נמוך משמעותית מסלקום tv המתחרה וכמובן החבילות של יס והוט.

חבילות דאבל וטריפל
בנוסף משיקה החברה גם חבילות משולבות: פרטנר דאבל – טלוויזיה, ואינטרנט עד 100 מגה מ-129 ש"ח בחודש – או 149 ש"ח כולל נטפליקס; פרטנר טריפל – טלוויזיה, אינטרנט עד 40 מגה וטלפון ביתי מ-129 ש"ח בחודש; ובקרוב 'פרטנר קוואד' – טלוויזיה, אינטרנט, קו טלפון ביתי ומנויי סלולר.

מקור-פרטנר

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *