בריונות ברשת: צעיר מרחובות איים שיפרסם תמונות מיניות של 7 קטינות וסחט אותן

מעצר

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

בריונות באינסטגרם: צעיר בן 20 מרחובות, סחט משבע קטינות תמונות מיניות, לאחר מכן איים לפרסמן אם לא ישלחו לו תמונות עירום או כסף.

 

היחידה המרכזית חקירות ומודיעין של המשטרה (ימ"ר) עצרו הבוקר צעיר בן 20 תושב רחובות, שפנה לשבע קטינות ברשת האינסטגרם, דרש מהן שישלחו לו תמונות עירום שלהן ואיים שאם לא יעשו כן הוא יפרסם תמונות מיניות אחרות שיש ברשותו או תמורת תשלום כספי עבורו. הבוקר (שלישי) לאחר מעצרו הפכה החקירה מסמויה לגלויה. החשוד נחקר והובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון.

עו"ד אלון קריטי

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בשישה ימים נוספים, סנגוריו עו"ד מיכל קריטי ממשרד עו"ד אלון קריטי ביקשה מהשופט טל ענר לשחררו בתנאים, בין השאר מהסיבה שלא נשקפת ממנו כל מסוכנות וכן לאור העובדה שאין לו עבר פלילי. "מבלי להקל ראש נבקש להורות על שחרור החשוד לחלופת מעצר בבית הוריו עם מניעה משימוש במכשירי מדיה. לא נראה כי יש חשש לשיבוש. הוריו יכולים לפקח עליו עם כל ההגבלות שיוטלו עליהם. כל מה שניתן לחקור הוא יכול להיות בבית. נבקש להורות על שחרור" אמרה עו"ד מיכל קריטי.

השופט טל ענר צילום רחובות ניוז

השופט טל ענר השתכנע מדבריה של הסנגורית המלומדת והורה לשחררו אל ביתו בתנאים: "החשוד נעצר בחשד לביצוע עבירות סחיטה ופגיעה בפרטיות. על-פי החשד פנה החשוד למספר נערות/צעירות וסחט אותן באומרו שיפיץ תמונות אינטימיות שלהן אם לא ישלחו לו תמונות נוספות שלהן או כסף. על פי הוראות הדין, גם בהתקיים חשד סביר ואחת או יותר מעילות המעצר, על בית המשפט לבחון אם ניתן להשיג את מטרת המעצר בדרך חלופית של שחרור בערבות ובתנאים, שפגיעתם בחירות החשוד פחותה. עיינתי בחומר החקירה ובנספח הסודי במ/1 כן בתיק החקירה במלואו המוכר לי משלב החקירה הסמויה. מדובר בחקירה שהתנהלה מזה זמן רב וניתן לומר שהיא נמצאת בשלב מתקדם ביותר וחומר הראיות שנאסף מגבש חשד ברמה שמעל ומעבר לחשד סביר. עם זאת, בשלב זה, איני רואה מניעה להורות על שחרור החשוד בתנאים. נוכח השלב המתקדם בו נמצאת החקירה והעובדה שחומר הראיות רובו ככולו מבוסס על תיעוד דיגיטלי שקיים בתיק ואינו ניתן לשיבוש, נראה כי החשש לשיבוש החקירה נמוך, וככל שקיים ניתן לתת לו מענה באמצעות תנאי שחרור".

 

 

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *