צפו בניסיון החיסול בדרום שבוצע על ידי צעיר מרחובות

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

צפו בניסיון החיסול בדרום הארץ שביצעו שני נאשמים אחד מהם צעיר מרחובות. 

 

על פי כתב האישום שהוגש אל בית משפט המחוזי בבאר שבע,  צעיר מרחובות בן 19 ובן 40 מאשקלון שנאשמים בחבלה לאחר שניסו לחסל אדם במושב בית שקמה. מכתב האישום עולה כי שני הנאשים מכירים האחד את השני, הם יצרו קשר עם בעל יחידת דיור במשק 56 במושב זוהר, ונאשם אחד (תושב אשקלון) קיבל אישור להכניס את חפציו. לצורך ביצוע החיסול עשו השניים שימוש ברכבים שונים, אופנוע מסוג ימהה ורכב מאזדה cx3 גנוב עם לוחיות זיהוי מזויפות. השניים הצטיידו באקדח חצי אוטומט מסוג HS מודל 9, קליבר 9 מ"מ שבכוחות להמית אדם ובתוכו מחסנית תואמת עם תשעה כדורים.

https://t.me/RehovotNews

בתאריך 29.10 הסתובבו השניים במושב בית השקמה לצורך למידת השטח. למחרת בשעה 13:55 נסעו השניים אל המשק כאשר הצעיר מרחובות רוכב על האופנוע כשהוא עוטה על ראשו קסדה ופניו מכוסות, ושותפו מאשקלון נוהג ברכב אחריו. בשעה 15:15 הגיעו אל רחוב הגפן בבית השקמה והתקדמו אל רחוב החיטה. באותה העת טייל היעד שלהם ברחוב עם כלבתו. הנאשם האשקלוני פגש את הקורבן, עצר את רכבו לידו וירה לעברו שתי יריות, הקורבן הצליח להמלט וקפץ אל חצר בית סמוך. בשלב הזה נטל הנאשם מרחובות את האקדח מחברו, ניסה למצוא את הקורבן וירה לכיוונו, אך לאחר שפספס נמלטו השניים מהמקום.

האקדח ששימש בניסיון החיסול צילום משטרת ישראל

במשטרה כזכור פרסמו שמדובר בחקירה האירוע עולה החשד כי ניסיון הרצח בוצע על רקע סכסוך בין כנופיות פשיעה מהדרום כאשר הקורבן מזוהה לכאורה עם ארגונו של בני שלמה.

https://t.me/RehovotNews

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *