עבריין מין גנב ציוד משטרתי בזמן שביצע עבודות שירות בתחנת משטרת רחובות

תחנת משטרת רחובות צילום רחובות ניוז

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

חטא על פשע: עבריין מין שנשפט על ביצוע מעשה סדום בקטינה, גנב ציוד משטרתי בזמן שביצע עבודות שירות בתחנת משטרת רחובות. 

בית סוהר צילום רחובות ניוז

צעיר בן 23 תושב מרכז הארץ הואשם בביצוע מעשה סדום בקטינה מתחת לגיל 16. במסגרת הסדר טיעון הוא נשפט ל- 28 חוגשי מאסר בפועל, בנוסף הופעל מאסר על תנאי שהיה לחובתו למשך תשעה חודשים כך למעשה הוא צפוי לרצות 37 חודשי מאסר בפועל. סנגורו ערער על עונשו בבית משפט המחוזי ובקרוב תתקבל החלטה אם לקצר את עונשו.

מעצר, רחובות ניוז אילוסטרציה

מכתב האישום עולה כי בחודש אוגוסט אשתקד טייל הנאשם עם כלבו ופגש ברחוב קטינה בת 15 ותשעה חודשים. למחרת הם שוחחו בטלפון, נפגשו בדירתו והיא נותרה ללון בה עימו. במהלך מפגשם הציג הנאשם לקטינה מדי וסמלי משטרה שהיו בארונו  למחרת היא שוב הגיעה אל דירתו, הוא הציע לה לצפות בסרט פורנו, במהלך הצפייה היא חשב מבוכה וביקשה להפסיק. בהמשך הוא עיסה את גופה, ליטף את חזה מתחת לבגדיה ואת איבר מינה, והציע לה להתקלח עימו. הקטינה נענתה בחיוב, יצאה מהמקלחת ונשכבה עירומה במיטתו. הנאשם שפשף את איבר מינה בידו עד שחשה כאב. הוא מרח שמן על ישבנה והחדיר את אצבעותיו עד שחשה בכאב והוא חדל.

סיכות ודרגות משטרת ישראל צילום פרטי

הנאשם כאמור נשפט על מקרה אחר בהיותו קטין, של אינוס שתי אחיותיו, עבירות מין ומעשה מגונה באחת מהן על עבירות שביצע בשנים 2011-2014. בעקבות כך, בחודש ספטמבר אשתקד החל לרצות א  עונשו שנגזר, שמונה חודשי עבודות שירות בתחנת משטרת רחובות. במהלך תקופת ביצוע עבודות השירות, גנב הנאשם רכוש משטרתי כמפורט: תיק צד כחול משטרתי, חגורה משטרתית, מעיל משטרתי, 88 אטמי אוזניים, 52 סיכות משטרה, שלוש חולצות משטרה ושבעה כדורי תחמושת.

הצטרפו לעדכונים👇👇

https://t.me/RehovotNews

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *