סכסוך שכנים מכוער! מנהל בית ספר כונה: "אשכנזי מסריח"

חדשות רחובות - בית משפט השלום רחובות - רחובות ניוז

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

מנהל בית ספר מוערך ברחובות, נקלע לסכסוך שכנים מכוער, לאחרונה הסכסוך החריף והוא החל לקבל לדבריו איומים וגידופים: "בן ז…אשכנזי מסריח".

 

מנהל בית ספר מוכר ברחובות נקלע לסכסוך שכנים מכוער במקום מגוריו, המנהל ואישתו עורכת דין מוערכת, פנו לעזרה מהמשטרה והיום המשיכו לבקש סיוע וצו הרחקה מבית משפט השלום ברחובות. לטענת הזוג, שכניהם מפריעים למנוחתם בשעות הצהריים, הם פנו לשכנים מספר פעמים אך זה לא עזר. השכנים בתגובה מקללים אותם: " אשכנזיה ואשכנזי מסריחים" ומקללים אותם. הזוג הביע חשש לשלום ילדיהם והם ביקשו מבית המשפט להוציא צו הרחקה.

תחנת משטרת רחובות צילום רחובות ניוז

בדיון שנערך היום (ראשון) בבית המשפט אצל השופט קובי אסולין סיפרה רעייתו של איש החינוך: "ביום שישי, אחד השכנים התלונן והגיעו שוטרים, אנחנו לא היינו ערים לסיטואציה הזו, הייתי במטבח גם בעלי היה בקרבת מקום, השכן גיע לחלון הבית שהוא צועק בקולי קולות שרמוטה בן זונה. הוא צועק את זה בצורה מפחידה, בא לחלון בצורה מפחידה ומקלל. בעלי יצא לראות מה קורה. היו שוטרים שמסתבר שהתלוננו על הרעש והם צעקו שאנחנו התלוננו וכולם יודעים שאנחנו מתלוננים. הם אמרו לבעלי שהם  יטפלו בך. הוא אמר שהם יגרמו לנו לעזוב את הדירה". ביום ראשון הבא יערך דיון במעמד שני הצדדים, השופט אסולין ישמע אותם ויחליט אם להורות על הרחקת הצדדים.

הצטרפו לעדכונים 👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/DDOFX4aMYoKDNrqF3ryrIS

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *