אדם הצית את עצמו בפני השופט הרחובותי צבי פורר, מצבו קשה

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז
השופט צבי פורר בית המשפט השלום בבאר שבע.באדיבות דוברות בתי המשפט

נאשם הצית את עצמו בבית משפט השלום בבאר שבע המתנהל אצל השופט הרחובותי צבי(צביקה) פורר בזמן שלא היה נוכח באולם בית המעשה. סנגורו כיבה את האש עם מטף. עד ראייה: "האיש הוציא בקבוק ושפך על עצמו"

אחד הנאשמים במשפט המתנהל אצל השופט הרחובותי צבי(צביקה) פורר מבית משפט השלום בבאר שבע הצית את עצמו בעת שהשופט לא היה באולם. המהומה הייתה רבה, ולפי עדויות – פרקליטו של האיש מהסנגוריה הציבורית כיבה את האש באמצעות מטף: ""ראיתי מישהו עולה באש. סנגור ועוד אזרח היו שם. הסנגור כיבה אותו עם מטף, אזרח שהיה שם לקח מעיל, השתטח עליו וכיבה את האש. השופט לא היה באולם, רק הקלדנית. אני עוד רועדת ממה שקרה.

.ממד"א נמסר כי גבר כבן 50 פונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע כשהוא מורדם ומונשם. הוא סובל מכוויות בכל גופו. לפי עדויות, הסנגור כיבה את האש במטף. אנשים שהיו במקום ניסו לסייע באמצעות מעילים.

השופט פורר הוא בנו של ראש עיריית רחובות במיל' שוקי פורר והוא אחיו של חבר הכנסת עודד פורר . נולד בשנת 1969 וסיים את לימודי התיכון בבית הספר קציר בעיר.בחודש מאי 1997 הוסמך כעורך דין ובינואר 2016 מונה לכהונת שופט של בתי משפט שלום במחוז דרום והוא מתגורר בצפון רחובות

"הוא פשוט הוציא בקבוק, שפך על עצמו והצית", סיפר עד ראייה. "אבל השופט לא היה באולם. זה היה תוך שניות". סנגור סיפר: "ראיתי אנשים מורידים מעילים ומנסים לכבות את האש. הייתי באולם ממש לפני". עד ראייה אחר סיפר: "הייתי למטה וראיתי אדם שחור כולו אחרי השריפה".

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע במד"א מאיר לסרי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 50 שוכב בהכרה כשהוא סובל מכוויות קשות בכל חלקי גופו ואנשים במקום מכבים את האש שאחזה בבגדיו עם מטף. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה ומתן תרופות לשיכוך כאבים ופינינו אותו במצב קשה לבית החולים".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *