איזה חבר המועצה ביקש לערוך ביקורת בתיק שלו ומה עשה ליאם גולן בבית החולים

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

השבוע במנגל: דניאל גרינברג מגיבה בצורה חד משמעית אם כדאי לחזור לזוגיות עם הגרוש, על מה פרגן רחמים מלול לזהר בלום באילת, ומיהו חבר המועצה שביקש לערוך ביקורת בתחום עליו הוא אמון. 

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז
פינת המנגל – חדשות רחובות ניוז

 

שלישי: חבר מועצת העיר רחובות עו"ד מתן דיל נפגש עם עו"ד הרחובותית והמפורסמת ביותר ברשת הטיקטוק שמרית לבייב. לאחרונה העלתה לבייב סרטונים העוסקים בתחום המשפחה ולמרבה הפתעתה זכתה לחשיפה של מאות אלפי צפיות. לצפייה לחצו כאן.

מתן דיל ושמרית לבייב

 

רביעי: מ"מ ראש העיר זהר בלום השתתף בפאנל בנושא החינוך בכנס באילת, ומדבר בין השאר על מחסור בתקציב החינוך. בלום מציע להפחית בכמות המפקחים ואת הכסף להעביר לפעילויות חינוכיות נוספות. שמסיים בלום, ניגש אליו הראיס רחמים מלול ומפרגן לו על דבריו החשובים.

רחמים מלול וזהר בלום

 

רביעי: ועדת תמיכות ומענקים בעיריית רחובות, כולם מגיעים חוץ מהיו"ר, חבר המועצה אבנר אקוע (הנסיבות נבדקות). את הועדה מנהל מנכ"ל העירייה מאיר דהן, לפתע, חבר המועצה וחבר הועדה אסף אל בר מבקש שועדת הביקורת של העירייה תבדוק את כל התמיכות הקשורות לצעירים ולנוער, מה שנשמע קצת הזוי כי זה תיק שבר אל בעצמו מחזיק ולא זכור לאף משתתף מתי מחזיק תיק ביקש מועדת הביקורת לבדוק מה קורה בתחומו. לסיכום: מוטב מאוחר מאשר אף פעם לא.

חבר המועצה אסף אל בר
חבר המועצה אסף אל בר

 

שלישי: מזל טוב ליליד ותושב העיר רחובות אסף ליפקו (ליפקו דיגיטל) שהציע נישואין לבת זוגו בשש השנים האחרונות ליז טובי. ליפקו השקיע בטבעת אירוסין יקרה, בחמישי הם ארזו מזוודות ונסעו לחגוג את הסופ"ש בלונדון.

הזוג המאורס בלונדון

 

רביעי: החייל הרחובותי ליאם גולן, נכנס אל בית החולים שניידר בפתח תקווה יחד עם שלושה חברים, הארבעה הולכים אל חדר ההמתנה בטיפול נמרץ לבקר את הורי הנער הרחובותי בן ה- 16 שנדקר ומאושפז במצב קשה כשהוא מורדם ומונשם. הסיבה – ליאם ואחות הנער חברים מאוד טובים.

ליאם גולן צילום פרטי

 

חמישי: חברת מועצת העיר רחובות אוה גור התארחה באולפן הרדיו "קול השפלה" שבתיכון דה שליט. גור סיפרה על עצמה, על דרכה לפוליטיקה המקומית ועל ילדותה. גור למעשה היא חברת המועצה הראשונה שהתארחה באופלן במסגרת תוכנית חדשה שנקראת "שעת קפה". בסיום הראיון סיפרה גור שהופתעה מאוד מרמת הראיון המקצועית שערכו תלמידי מגמת התקשורת.

אוה גור באולפן

 

חמישי: ישיבת ועדת תחבורה באגף התנועה של ליאור שוקרי, יו"ר הועדה, חבר המועצה אבי קינד נעדר בגלל בילוי בחו"ל אך בכל זאת מתקבלות החלטות חשובות. בשבת נחת קינד בארץ, השבוע הוא יתעדכן (או שלא)

חבר המועצה אבי קינד, צילום: רחובות ניוז

 

חמישי: בשעת בוקר מוקדמת, הסלב הרחובותי עידן מלטבשי מובהל אל בית החולים קפלן כשהוא סובל מכאבים עזים. בשעת ערב הוא נכנס אל חדר הניתוח ויוצא להתאוששות לאחר ניתוח אפנדציט מוצלח. נאחל לו החלמה מהירה.

עידן בהחלמתו מניח תפילין

 

חמישי: הרחוביתית דניאל גרינברג, גרושתו של אייל גולן, מגיבה לשאלות גולשיה באינסטגרם, אחת מהן: " באלו מקרים, כדאי/עדיף לחזור לגרוש?". דניאל משיבה באופן חד משמעי: "מישהו שהוכיח את עצמו ככישלון בעבר אני בספק שיוכיח את עצמו כהצלחה בעתיד".

דניאל גרינברג ואייל גולן צילום התגובה אינסטגרם

 

חמישי: תלמידי כיתה י׳ מתיכון קציר הגיעו לדיור מוגן ב״לב רחובות״, והשמיעו בפני הדיירים את החומרים החדשים של להקת המוזיקה ״קציר״ שקמה ממש לאחרונה.
מנהלת מעורבות אישית –ברוריה כהן נענתה לריקוד מצד אברהם מגן בן 90 שהתגלה כשמשאיר אבק לצעירים . אי אפשר היה לעצור אותו עד אשר הלהקה קיפלה את הציוד וחזרה לבית ספר להמשך לימודים.

מנהלת פרויקט מעורבות חברתית

 

שישי: לרגל יום ההולדת 45 של לימור דאנזאן, רעייתו של חבר מועצת העיר רחובות עו"ד שמואל בר דאנזאן, נסעו הזוג עם חבריהם הרחובותיים שגם חגגו ל- מיטל מוסקוביץ 44 חורפים, לקיים את החגיגות באילת. נסכם: מזל טוב לחוגגים

משפחת דאנזאן

 

שבת: חברת מועצת העיר רחובות עו"ד קארין ברגינסקי נוסעת עם בני משפחתה וחברים לירושלים, וממליצה לכולם הגיע למוזיאון המדע, הכניסה בכפוף לרישום מראש ללא עלות. ברגינסקי סיכמה: "שבת עם המון הנאה צרופה".

ברגינסקי עם בנה איתן במוזיאון המדע

 

פפראצ'י השבוע:

יום שני, כנס ראשי ערים וסגני ראשי ערים במלון לאונרדו באילת, נצפו ראש העיר רחמים מלול וסגניו עו"ד יניב מרקוביץ', זהר בלום ואמיתי כהן בשעת בוקר, נחים בחצר לאחר ארוחת הבוקר.

רחמים מלול, אמיתי כהן, יניב מרקוביץ' וזהר בלום

 

 

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *