איזה שר הגיע לביקור ספונטני ברחובות ומה לקחו לגולן ביטון

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

השבוע במנגל: איזה שר הגיע לביקור ספונטני ברחובות,  מה לקחו לגולן ביטון ואיך הפתיעה קארין ברגינסקי את החיילים הבודדים ב-ט"ו באב.

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

שני: בשעה 10:00 מתחיל טקס חנוכת ככר על שם הרב אהרון יהודה לייב שטיינמן ברחוב עזרא. מגיעים לכבד רבנים ובני משפחה, בראשם ראש העיר רחמים מלול וחברי הכנסת מיהדות התורה משה גפני ואורי מקלב. באמצע הנאומים ובאיחור אופנתי מגיע נציגם למועצת העיר רחובות חבר המועצה שלמה מונטג.

טקס חנוכת ככר ע"ש הרב שטיינמן צילום רחובות ניוז

 

שני: מזל טוב למנכ"ל היכל התרבות ברחובות שוקי קרומר שחגג 70 קיצים. את קרומר הפתיעו עובדי ההיכל בחדרו- יעל צור ושירן שרף, עם עוגת יום הולדת ומשחק חברה. קרומר יסיים את תפקידו בסוף חודש ספטמבר- 30.9.2022.

איזה שר הגיע לביקור ספונטני ברחובות, ומה לקחו לגולן ביטון

 

שלישי: מ״מ ראש העיר זהר בלום מקבל שיחת טלפון משר הרווחה מאיר כהן שמבקר באופן ספונטני בעיר ומזמין אותו לפגישה קצרה. השניים נפגשים בדה לה פה וגם חברי המועצה אבי קינד ושמואל בר דאנזן מצטרפים. לקראת סיום הפגישה, אבי קינד מציע לשר מאיר כהן סיור קצר בבית הראשון ברחובות. השר כהן נענה להצעה, מסייר במקום ומתרשם מפיסת היסטוריה רחובותית.

זהר בלום מאיר כהן ואבי קינד

 

רביעי: סיכום החגיגה הדמוקרטית של הפריימריז בליכוד. בבוקר הצביע ראש העיר רחמים מלול, במהלך היום התגלו סדקים ושברים בין הפעילים, אחת לא מדברת עם האחר וכדומה. משפחתו של חבר המועצה והמועמד גיא צור נלחמה על כל קול עד הרגע האחרון, לצדם המועמדת אירית ענקי אהרוני ששמחה להשתתף וסיכמה: " שמחתי לפגוש את משפחת צור המדהימה, חוויתי בחירות, יש לא מעט מסקנות וכעת אני מתכננת את העתיד הפוליטי שלי".

הפריימריז מהליכוד

 

רביעי: מנכ"ל רשת חוויות גולן ביטון מגיע לאולם אוסי וזהר בחשיכה, פונה לפעילי הליכוד שעומדים לסיים יום מפרך של פריימריז, ושואל מי ראה את השמשייה שהוא תרם. כעבור זמן קצר ומספר שיחות טלפון האבידה נמצאה. כמובן שהוחזר.

גולן ביטון במקום שעמד האוהל

 

רביעי: מזל טוב למשפחת מלול שחגגה בר מצווה ליהודה מלול נכדם של ראש העיר רחמים וזהבה מלול. החגיגה נערכה בסעודה עם בני משפחה בלבד.

מזל טוב

חמישי: חבר מועצת העיר רחובות אביב איטח דילג בערב אחד בין שתי חתונות חשובות ומרגשות. האחת היא יו"ר ועד הסטודנטים של מכללת פרס נוי פראג', השניה של הזמר הרחובותי יובל דמרי. לסיכום: לא זול להיות נבחר ציבור בהתנדבות.

 

איטח בשתי החתונות ובתמונה עם יובל דמרי

 

חמישי: חברת מועצת העיר רחובות עו"ד קארין ברגינסקי שמונתה לאחרונה ליו"ר יחד למען החייל סניף רחובות, הפתיעה את החיילים הבודדים ברחובות, ויחד עם שתי חברותיה, אירה ורינת, יצאו לחלק לחיילים מתנות וברכה מוקדשת. יש לציין את קונדיטוריות דפניס, פארין והמסיבה שתרמו מכל הלב למיזם המרגש.

ברגינסקי עם אירה ורינת בחלוקה

 

חמישי: ט"ו באב קולינרי במיוחד, קבוצת "כרמים" המפעילה את מסעדת כרמים הרחובותית במתחם סנטרו חגגה וציינה את טו באב. שף סהר רפאל, מבעלי הקבוצה יצר תפריט יחודי לערב זה. בין המנות המשובחות ניתן היה למצוא סשימי אנטיאס, פלאט איירון 500 ג', פילה בר ים, ספיישל קוקטייל "תותים ושמנת" ועוד… עוד נציין, כי המסעדה הייתה עמוסה ומלאה באוהבים וחוגגים. עקב העומס לא ניתן היה להזמין מקומות עד לשבוע הבא ביום שני.

באדיבות ג'וליאן לוינסון

 

שישי: מזל טוב  ליו"ר מרחב הסתדרות העובדים עודד עמרם שחגג 64 קיצים. את עמרם הפתיעו חבריו לפרלמנט השבועי, הם שלפו עוגה ממאפיית פארין ובנוסף הפתיע בהגעתו יו"ר הסתדרות העובדים ארנון בר דוד.

 

שישי: מזל טוב לעובד עירית רחובות וכוכב הטיקטוק גדי עוקשי שחגג 70 קיצים. המסיבה נערכה במסעדת הקסטלו שבת אביב, הגיעו לכבד הראיס רחמים מלול, עשרות חברים ובני משפחה, הופיעו הזמרים ישי לוי, אבי סינווני ורובי לוי. 

חגיגות יום ההולדת לגדי עוקשי

 

סגני ראש העיר רחובות נופשים: אמיתי כהן בילה עם משפחתו בצפון הארץ, יניב מרקוביץ וארוסתו רונה לוי יצאו לסופש בסנטוריני שביוון עד יום ראשון.

אמיתי כהן, יניב מרקוביץ ורונה לוי ביוון

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *