איזיהאוס – להפקיד את הנכס הכי חשוב לכם בידיים טובות

ofir

מחירי הנדל"ן בישראל הם מהגבוהים בעולם ביחס לרמת השכר. במציאות שכזו, וכשכל בעל דירה (וגם משרד או כל נכס אחר) משקיע משאבים רבים מאוד בקנייה, כדאי להקדיש מקסימום תשומת לב גם לניהול הנכס ולתחזוקתו. בין אם מדובר על דירה להשקעה כשהמטרה היא שכר דירה מרבי וגם שוכרים שאפשר לסמוך עליהם, ובין אם זהו בניין משותף שכולל מערכות מורכבות שדורשות תחזוקה שוטפת מוקפדת, כדאי להיעזר במומחים בתחום – נשות ואנשי המקצוע של איזיהאוס.

היכרות עם ספקים רלוונטיים וניסיון רחב היקף

כשנעזרים בחברה לניהול ולאחזקת מבנים נדרש באופן טבעי תשלום מסוים על השירות – אולם זוהי השקעה משתלמת במיוחד. סיבה אחת לכדאיות שכירת שירותיה של חברה כמו איזיהאוס היא הניסיון הנרחב שהצטבר בה. ניסיון זה מונע טעויות שעלולות לעלות ביוקר ומבטיח שגרה נעימה ונטולת תקלות בכל מבנה שאותו היא מתחזקת. הניסיון מבטיח גם תשואה מרבית כשהשירות הוא ניהול דירה שכורה (או מספר דירות שכורות, כמובן).

הסיבה השנייה היא ההיכרות עם כל הספקים הרלוונטיים בתחום הנדל"ן – היכרות שמבטיחה קבלת הצעות מחיר משתלמות לכל שירות ומוצר, כשבאופן טבעי בעלי הנכסים שותפים מלאים לחיסכון ולרווח.

השבחת נכסים בלי טרחה ובכל מסגרת תקציב

עוד שירות בעל ערך רב שמציעה איזיהאוס הוא השבחת נכסים. כך למשל מי שרכש דירה ישנה במחיר אטרקטיבי יוכל להשביח אותה בעזרת החברה וכך למכור אותה ברווח נאה או להשכיר אותה תמורת תשלום חודשי גבוה בהרבה מכפי שהיה ניתן לקבל על הנכס ללא ההשבחה. החברה יוזמת ומלווה גם פרויקטים בהיקף נרחב יותר שבהם בניין שלם משתדרג במידה ניכרת ובכל מסגרת תקציב נתונה – פרויקטים שמעלים את ערך הנכס ולא פחות חשוב, משדרגים את איכות החיים של הדיירים (או בעלי המשרדים כשמדובר על נדל"ן מסחרי).

כל השירותים לכל סוגי הבניינים

ניהול ואחזת מבנים מודרניים הוא אתגר מורכב מאוד. בניינים רבי קומות כוללים שלל מערכות שמחייבות בדיקות תקופתיות, טיפולים שוטפים, תיקון בתקלות ועוד. ביניהן: המעליות, מאגר המים, משאבות, חשמל, הסקה ועוד. הניקיון השוטף מייצר גם הוא עבודה רבה וכך גם הצורך בהדברה שנתית, טיפוח הגינה וטיפול בכל הנושאים הכספיים והבירוקרטיים. באופן טבעי לוועד בית לא מקצועי יהיה קשה עד בלתי אפשרי לטפל בכל אלה באופן יעיל, ולכן מומלצת האופציה של חברת ניהול ואחזקה.

איזיהאוס – אמינות ללא פשרות וזמינות 24/7

חברת ניהול ואחזקת מבנים נבחנת בין השאר גם על סמך מידת הזמינות שלה, ובפרט כשיש תקלה שמחייבת טיפול דחוף – למשל גלישת ביוב. אמינות ללא פשרות היא עוד איכות חיונית, ועם איזיהאוס תוכלו לסמן V גם עליה, גם על הזמינות, גם על המקצועיות, גם על הרצינות וגם על התמחור הנוח של כל השירותים שמוצעים בהתאמה מושלמת לצרכים הספציפיים של כל נכס.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *