איך הסתיימה ישיבת המועצה המבישה ביותר ולא תאמינו איפה בילה אוראל צברי את הדייט האחרון

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

איך הסתיימה ישיבת המועצה המבישה ביותר, איפה בילו איל גולן וגרושתו דניאל גרינברג שחזרה בבוקר ולא תאמינו איפה בילה אוראל צברי את הדייט האחרון כרווק. 

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

מ"מ ראש העיר רחובות ומחזיק תיק החינוך זהר בלום נוסע אל ירושלים, נפגש עם מנכ"לית משרד החינוך דלית שטאובר, וזו שוב מברכת אותו על הישג תלמידי העיר (בית ספר ניצני המדע שזכה במקום ראשון), ויחד יושבים לישיבת עבודה ולגיבוש פרויקטים חינוכיים נוספים לעיר.

זהר בלום, דלית שטאובר ואפרת צוקרמן

 

שני: ברכות לתושב רחובות דוד יערי, נציג הציונות הדתית, שקיבל תעודת הצטינות והוקרה ממנכ״ל אלביט יבשה אודי ורד. לשאלת המנגל על מה הפרס? נמסר: ״עוד ימים יגידו, בינתיים נמשיך לדאוג גם לחוסנה הבטחוני של מדינת ישראל״.

דודי יערי מקבל תעודת הוקרה באלביט

 

שני: ישיבת מועצת העיר רחובות, נחסוך מכם את התקריות המביכות מאוד שהיו בישיבה, ונסכם בציטוט של הראיס רחמים מלול: "אל תתפלאו אם הישיבה הבאה לא תצולם, תראו עכשיו איזו בושה נגרמת לנו בצילומים האלה".

ישיבת המועצה וחברי המועצה משוחחים לאחר הישיבה "הטראומתית"

 

חמישי: מזל טוב לזוג הרחובותי, הדוגמנית הבלוגרית ים צעידי (27) ובחיר ליבה אוראל גבאי (30 – מהנדס בניין בחברה גדולה). החתונה נערכה באולם טאו שבצומת כנות בהשתתפות חבר מועצה אחד אביב איטח ומאות אורחים.

 

חמישי: כנס בוגרי קורס פעילים חברתיים מטעם המרכזיים לצדק חברתי ב״אחוזת ראשונים״, שותפה לערב ולארגון גם מגי וגר , פעילה חברתית ותושבת העיר רחובות.
הרצתה חברת הכנסת נעמה לזימי שהסבירה מדוע היה חשוב לה לצאת ממליאת הכנסת כדי להעביר את חוק העלאת שכר המינימום. הקהל היה מאד פעיל ועירני עד שתושבים מחוץ לאחוזה נסחפו בשאלות ללזימי ובתגובה היא אמרה: ״עד שלא יהיה כאן שקט לא אוכל להמשיך ולענות לשאלות הקהל ולמי שרוצה לקבל תשובות״ ומיד אחר כך הייתה דממה.

 

חמישי: הזמר המצליח הרחובותי איל גולן, מסיים הופעה ומגיע עם חבריו אל מועדון הקאסה מורה ברחובות. בעל המקום מישל כהן פותח שולחן, מאבטחים מוצמדים לספות, ורק מי שממש התאמץ הצליח לצלם אותם. באותו לילה בילתה גרושתו הרחובותית, דניאל גרינברג, עד שעת בוקר מוקדמת ואף דאגה לתעד עד כמה היא מבסוטה.

דניאל גרינברג חוזרת בבוקר ואיל גולן עם דדי חנדלי מבלים

 

חמישי: אולם הפרדס ברחובות, נערכת חתונתם בן ההזקונים ממשפחת ראש העיר רחמים וזהבה מלול. הבן אליצור נשבע אמונים לבחירת לבו לינת. מכבדים בנוכחותם רוב חברי הקואליציה, שהבחין מלול בנציגת האופוזיציה קארין ברגינסקי הוא הודה לה שהגיעה לכבד ובהומור אמר מלול: " בואי לקואליציה, איזה תיק את רוצה?". עוד השתתפו ראשי העיר לשעבר שוקי פורר, מכאל לפידות, מנהלי אגפים בעירייה, מנכל"ים ורבים נוספים. נאחל לזוג המון מזל טוב.

חתונת משפחת מלול

 

שישי: הזמר ואושיית הרשת בן זיני, הפתיע את תלמידי בית ספר ניצני המדע והגיע לחלק לתלמידים ארטיקים. הגעתו היתה במסגרת תחרות שקיים זיני בדף האינסטגרם שלו. את המחווה לא כל התושבים אהבו, היו שברכו אך רובם תקפו שבחר לחלק דווקא בשכונת המדע היוקרתית.

בן זיני מחלק אריטיקים בשכונת המדע

 

שישי: בסנימטק תל אביב התקיימה פרמיירה לסרט ״אויבת יקרה שלי״ של הבימאית ציפי טרופה העוסק בסוגיה של דו קיום בין יהודים לערבים. את הסרט מקדמת חברת מועצת העיר רחובות איטל בציר אלשיך במסגרת משרד התקשורת שבבעלותה. בתפקיד הראשי –עדי גילת (״הבורר״, ״ארבע אמהות״) וחילו חנאן (״פאודה״) הגיעו לפרגן איש העסקים חזי בצלאל שגם עומד מאחורי מימון הסרט, רבקה מיכאלי, בועז יכין , בימאי ותסריטאי הוליוודי ועוד מוזמנים מהתעשייה ועולם התקשורת.

מימין: חנאן חילו, ציפי טרופה עדי גילת, איטל בציר אלשיך

שישי: הזמר המצליח איתי לוי מגיע אל מועדון הקאסה מורה ומתרח על ידי הבעלים מישל כהן ובניו תומר וסיני. זה קורה שבוע לאחר שכל המדינה שמעה על המבוכה שנוצרה בין סטטיק שעמד על הבמה כשהצל (יואב אליאסי) שר וקילל את ח"כ אחמד טיבי תוך כדי ששר את השיר המוצלח: " את אותי שופטת". מאותו מקרה של הצל וטיבי, השיר עלה חזרה למקומות הראשונים וגם בשישי איתי לוי וסיני כהן רקדו אותו.  (הפעם בלי סטטיק והצל והלי קללות).

 

 

יום ראשון: מחר תיערך חתונתם שת הקומיקאי המצליח, תושב רחובות אוראל צברי ובחירת לבו סיון תם. בין המוזמנים – כוכבי ריאליטי, חברם הרחובותי לשעבר הזמר איתי לוי ועוד רבים. רגע לפני החתונה, בחר אוראל לבלות את הדייט האחרון כרווק באחד המקומות הסימבוליים של רחובות- חנות מטעמי תימן בשכונת שעריים.

הדייט האחרון של אוראל וסיון צברי

 

ביום רביעי הקרוב יחגוג ראש העיר רחובות לשעבר שוקי פורר 78 קיצים. ביום חמישי תחגוג מנהלת מחלקת גני הילדים בעיריית רחובות אריאלה חבר 55 קיצים.

אריאלה חבר ושוקי פורר

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *