"אנחנו מצדיעים, אתם מצביעים!" מתן דיל למען החיילות, החיילים ומשרתי המילואים

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

"אנחנו מצדיעים, אתם מצביעים!" מתן דיל למען החיילות, החיילים ומשרתי המילואים.

ב-27 בפברואר ייפתחו הקלפיות לבחירות המוניציפליות וכולנו נצעד לבחור באופן דמוקרטי את ראש העיר הבא של רחובות, אך אצל החיילות והחיילים חגיגת הבחירות מתחילה כבר ממחר, 20.2, כשקלפיות ייעודיות יגיעו לבסיסים, ואפילו עד הלוחמים בעזה ובקרית שמונה שבצפון. חשוב להכיר כי במקרה של החיילים, שיטת ההצבעה היא שונה.

המועמד לראשות העיר מתן דיל, אשר פועל ללא לאות למען החיילים והצעירים בני העיר וחתם זה מכבר על עצומת המילואימניקים, תוך שהוא מקדיש פרק נרחב בתכנית הבטחון למענה הולם וראוי עבור משרתי המילואים ובני משפחותיהם, הפיק סרטון מיוחד שעושה סדר ומסביר את שיטת ההצבעה.

אז איך זה יעבוד?
כל חייל יקבל 2 פתקים – פתק צהוב ופתק לבן. על הפתק הצהוב יש לכתוב בעט, בכתב ברור וקריא, את שמו של המועמד לראשות העיר ועל הפתק הלבן את שם הרשימה אותה מעוניינים לבחור. את הפתקים יש לשלשל לקלפי הייעודית שתגיע לבסיס במיוחד עבור החיילים. חשוב להגיע מוכנים, אחרי שקראתם את המצע של המועמדים וכשאתם יודעים את שמם המלא ואת שם הרשימה.

דיל: "מאחל לכולנו חגיגת דמוקרטיה במיטבה, ומאחל לחיילינו לשוב הביתה במהרה, כדי שנוכל להחזיר להם על כל הטוב שעשו עבורנו, תוך הקרבה אינסופית, במשך תקופה כל כך ארוכה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *