אקים: אבי לנצמן נבחר לקדנציה שנייה כיו"ר

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

בתחילת השבוע נערכו בחירות להנהלת סניף אקים רחובות וברוב קולות נבחר לנצמן לקדנציה נוספת של 4 שנים .אבי סגל ימשיך כסגנו של היו"ר.

חברי העמותה של אקים רחובות (אגודה לאומית לקימום אנשים עם מוגבלות שכלית) בחרה פה אחד באבי לנצמן לקדנציה נוספת כיו"ר הנהלת סניף רחובות כך עולה מהבחירות שנערכו ביום שני האחרון בהוסטל מוטה גור. לנצמן שחרט על דגלו לשפר את איכות החיים של האנשים עם מוגבלות שכלית בעיר ובני משפחותיהם. למען קידום ומיצוי זכויותיהם של אנשים עם מוגבלות שכלית בכל תחומי החיים. מאוד מוערך בקרב ההורים היות והסניף מהווה מקור תמיכה וכתובת לפניות משפחות ואנשים בודדים בעלי מוגבלות שכלית.ומאז כניסתו לתפקיד הצליח לנצמן לקשר קשרי קהילה עם קבוצות הספורט בעיר ולקדם אירועים תרבותים וחברתיים עם אנשים בעלי מוגבלות על מנת לבצע חיבור והתקשרות אל עולמם ,אשר הפכו לערכים מובילים ולחלק בלתי נפרד משגרת חייו של האדם בעולמנו.
אבי לנצמן אמר השבוע לאחר בחירתו: " אנחנו מקווים להשלים תהליכים שהתחלנו בהם ונביא לידי גמר את הקמת בית אקים שיהווה גשר לשילוב האוכלוסיות המיוחדות עם הקהילה" . ובאותה נשימה ביקש להודות " תודה לכל מי שסייע לארגון הערב , לעידית מרים וענת עובדות הסניף , תודה לזכאי ויהודית ממערך הדיור על האירוח בהוסטל מוטה גור , תודה לשירלי נציגת אקים שניהלה את הבחירות . תודה לראש העיר רחמים מלול ולד"ר רוני באום על הברכות . תודה לד"ר לילי שעשוע שהרצאתה בנושא אושר ופסיכולוגיה חיובית ריגשה את כולנו .
ואחרונים חביבים תודה לכול החברים יקירי אקים על האמון ושיתוף הפעולה למען המשפחות המיוחדות.
יחד נגשים חלומות".
חברי ההנהלה הנבחרים מייצגים את המסגרות השונות של הילדים עם הצרכים המיוחדים החל מגן לימן , בית ספר עידוד , המעש , מכון נוה אדיר ומערך הדיור בהוסטלים ובדירות בקהילה.
באותו אירוע הוענקה תעודת הוקרה ליוסי שבתאי בעל מוסך באזור התעשייה רחובות , איש יקר בעל לב זהב על התנדבות יוצאת דופן למען דיירי הוסטל אקים.

אבי לנצמן עם יוסי שבתאי, זכה לתועדת הוקרה על פועלו למען דיירי הוסטל אקים

אבי סגל ישמש כסגנו של לנצמן

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *