אתם מוכנים? יום הקולנוע הישראלי חוזר וכל הסרטים ב-10 שקלים

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

סביר שלא  תצליחו לצפות ב-33 סרטים ביום אחד, אבל שווה לכם לנסות! יום הקולנוע הישראלי חוזר בשבוע הבא עם סרטים בהקרנות בכורה וסרטים חדשים.

יום הקולנוע הישראלי חוזר ברביעי  הקרוב (17.10.18) זו השנה החמישית. הפעם יוצגו 33 סרטים ישראליים, חלקם בהקרנות בכורה, וכולם בעלות של 10 שקלים בלבד בקופות  בתי הקולנוע ברחבי הארץ או 14 שקלים לאלו שיזמינו דרך האתר או האפליקציה.ביוזמת משרד התרבות והספורט והתאחדות ענף הקולנוע בישראל. כאשר בין הסרטים שתוכלו לראות לראשונה: סרטו החדש של אבי נשר "סיפור אחר", המועמדים לפרס הסרט הטוב ביותר באופיר "פרא אציל" ו"עץ תאנה". בנוסף יחזור זוכה אופיר "האופה מברלין" להקרנות נוספות

בנוסף יוקרנו סרטים בבכורה ארצית חד פעמית, עד אשר יצאו רשמית לאקרנים: סרטו החדש של אבי נשר "סיפור אחר", הסרט "אורי זוהר חוזר" המתעד את חזרתו אורי זוהר לכס הבמאי לראשונה מאז חזרתו בתשובה, "ליידי טיטי", "אישה עובדת", סרטה של קרן בן רפאל "אין בתולות בקריות", "גאולה" של יוסי מדמוני ובועז יהונתן יעקב, "סדקים", "מראות שבורות", "באומשלאגר", "הד", "הסוסיתא של הרצל", "ילדי הסתיו", "כאן ועכשיו", "ליצנים בצללים", "מקוללים", זוכה פסטיבל חיפה "עירום", "פיניטה לה קומדיה", "פרה אדומה" ו"קריאה לחלומות".

לצד הקרנות הבכורה, יוקרנו סרטים שיצאו רק לאחרונה לאקרנים ובהם: "אוויר קדוש", "אנתרקס", "הנשף", "שרוכים", "הבלתי רשמיים", "יונתן אגסי הציל את חיי", "הורדוס איילנד", "אגדת המלך שלמה", "גיבור בעננים", "ג'סטה 2", "Voice Over" והזוכה הגדול של אופיר "האופה מברלין".

מירי רגב, שרת התרבות והספורט, מסרה לרגל ההשקה: "אני גאה ביוזמה המאפשרת לציבור הרחב ליהנות מדי שנה משפע מבורך של סרטים כחול לבן וכל זאת ב-10 שקלים בלבד. אני מזמינה את כולם להגיע לבתי הקולנוע, ליהנות ולהתרגש מהמגוון והעושר שמציע הקולנוע הישראלי".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *