את המנגינה הזו אי אפשר להפסיק

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

הפועל מרמורק ממשיכה להתחזק .אחרי שהחתימה את הקשרים מישל רוס ורן רובין.הגיע היום תורם של השוער צליל חתוכה שבשנתיים האחרונות שימש שוער משנה בהפועל תל אביב.חלוץ מכבי פתח תקווה,עידן בנימין.

הפועל מרמורק סגרה הערב (שלישי) את הרכש ה-14 שלה בקיץ הנוכחי, אחרי שהחתימה את השוער, צליל חתוכה, על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. חתוכה, שגדל בהפועל ת"א, שימש בשנתיים האחרונות כמחליף של אריאל הרוש במדי האדומים ולפני כן שיחק שלוש עונות בבני לוד.
חתוכה יקבל את האפודה הראשונה במרמורק אחרי שבעבר סומן כשוער העתיד של הפועל פ"ת שזו עוד שיחקה בליגת העל

צליל חתוכה במשרדי מרמורק הערב
"מרמורק מועדון מיוחד, אוהדים מדהימים, אני גאה להיות חלק מהמועדון" אמר השוער הצעיר עם חתימתו במועדון.
אבל במרמורק לא נחים ובאותו הזמן ראשי האגודה ישבו עם חלוץ מכבי פתח תקווה ובוגר מחלקת הנוער של מלאבס,עידן בנימין, שנחשב לכשרון עולה והוא אמור לחזק את החלק ההתקפי של הקבוצה.
בנימין:״ מרמורק זה מקום מצוין להתפתח ולפרוץ קדימה, הקהל הוא ללא ספק מדהים, שחקן נוסף במגרש. מרמורק שיגעת אותי״

עידן בנימין.חלוץ מוכשר
בראשית השבוע היו אלה הקשרים מישל רוס ורן רובין (22) יוצא הפועל באר שבע שאשתקד שיחק אצל היורדת מהלאומית , הפועל ירושלים.השניים חתמו אצל העולה החדשה ללאומית שלעת עתה עושה סימנים שהיא הולכת לוותר על שימוש בזרים ולהשקיע על צעירים שאפתניים המעוניינים לקבל דקות משחק בליגה הלאומית על פני ישיבה על הספסל בקבוצת האם בליגת העל.
רובין:״אעבוד קשה בשביל הצלחת מרמורק, שמעתי המון על הקהל ואני מחכה לפגוש אותו. בהצלחה לכולנו״

הקשר רן רובין בוגר הפועל באר שבע
רוס שגדל במ.ס אשדוד שיחק בעבר בשיכון המזרח, נס ציונה, הכח ר״ג, הפועל ירושלים ובני יפו.חוזר למועדון לקדנציה השנייה שלו במרמורק.
רוס:״ אני מתרגש לחזור לקבוצה, יש לי חיבור מיוחד עם האוהדים ואני בטוח שבעבודה קשה נצליח לשמח אותם.״

מישל רוס יחד עם המנכ"ל אילן סגל וחבר ההנהלה ליאור חופי וסוכנו
את ניסוי הכלים הראשון תערוך מרמורק ביום חמישי הקרוב 13/7 שתארח ברמלה (שעה 17:30) למשחק אימון את העולה השנייה מליגה א' מחוז צפון ,הפועל חדרה, שעד עכשיו משיגה תוצאות מפתיעות במשחקי האימון שערכה מול מכבי הרצליה והפועל ראשון לציון שידה על העליונה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *