בלעדי: המשטרה פשטה הבוקר על בית ספר רמון – מלול " זו יוזמה מבורכת ונאמץ אותה בכל בתי הספר". צפו בסרטון>>>

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז


בלעדי: יחידות המשטרה פשטו הבוקר על בית ספר רמון. מלול " זו יוזמה מבורכת ונאמץ אותה בכל בתי הספר".

מאות תלמידים מבית הספר ע"ש 'אילן רמון' נהנו ממופע מרהיב ומערך הסברה נרחב שהפעילו יחידות המשטרה לראשונה במתחם בית הספר במסגרת יום קהילה ומשטרה. מדובר על פיילוט ראשון של שיתוף הפעולה בין העירייה למשטרה שהביא לתוצאה של הצלחה מסחררת. בין היחידות שהשתתפו נראו פרשי המשטרה, חבלנים, כלבנים, צוותי יס"מ (יחידת סיור מיוחדת), מז"פ (משטרת זיהוי פלילי), משמר הגבול ועוד. גם אנשי השיטור העירוני נוכחו במקום והציגו את פעילותם ולצד כוחות המשטרה התייצבו אנשי מגן דוד אדום ולוחמי האש עם רכבי ההצלה שלהם.


מלול בסיכום היום המוצלח

ראש העיר רחמים מלול שביקר את התלמידים ביקש להודות למארגנים והבטיח לאמץ את המיזם בבתי ספר נוספים בעיר. מלול " אני פה בבית ספר רמון, בית ספר פנטסתי, עם תלמידים נהדרים, היום זהו יום קהילה להכרת העבודה של משטרת ישראל ואני רואה בזה ערך חינוכי קהילתי גדול, שהילדים לא תמיד מכירים ושומעים את הדברים האובייקטיביים והחשובים שמשטרת ישראל עושה על מנת לשמור על בטחוננו. אז אני שמח שמשטרת ישראל אירגנה את היום הזה עם ההסברה על מנת להביא בפני התלמידים היקרים את כל הפעילות ואת המיזמים והיוזמות של משטרת ישראל למען בטחונה של מדינת ישראל ושל תושבי העיר רחובות. ממה שאני מתרשם זה מאוד מוצלח, הילדים שמחים מאוד, משתפים פעולה ועל כך אני שוב רוצה להודות למשטרת ישראל ולכל המארגנים תודה רבה".
יש לציין כי לסיוע בהפעלת המיזם פעלו סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך זוהר בלום ומנהל אגף התנועה, שיטור, שילוט ופיקוח ליאור שוקרי.





תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *