מחפשים מה לעשות בקיץ 2022?

קיץ לבנות ובני נוער 2022

בני ובנות הנוער, אנחנו יודעים מה תעשו בקיץ הקרוב!

החופש הגדול מעבר לפינה ולבנות ובני הנוער ברחובות מחכה חופשת קיץ עמוסה בפעילויות, אירועים, מסיבות, סדנאות וחוויות בלתי נשכחות. טורנירים, סדנאות ספורט, ערבי סרט, מרוץ ייעודי נוער, ערבי

ריקודים, מסיבות בריכה והופעת סיום קיץ עם כוכבת הנוער הגדולה בישראל: אנה זק!

פסטיבל הפסלים ברחובות - חדשות תרבותי
פסטיבל הפסלים ברחובות – חדשות תרבותי

אגף החינוך והנוער בעיריית רחובות בשיתוף החברה העירונית, רשת חוויות, הרשות העירונית לביטחון קהילתי, המרכז העירוני להורים ומשפחה, תנועות וארגוני נוער, מועצת התלמידים והנוער העירונית

ומשרד החינוך חברו במטרה להעניק לבנות ובני הנוער תכנית קיץ חווייתית ומהנה לחופש הגדול.

בחודשי יולי-אוגוסט יתקיימו אירועים, פעילויות, סדנאות, מפגשים, הרצאות ומסיבות לכל בני ובנות הנוער בעיר שיתקיימו בשכונות השונות במרכזי העירונוער ומרכזים קהילתיים של רשת חוויות.

קיץ של חוויות חדשות
קיץ של חוויות חדשות

התכנית שנוצרה בשיתוף כל הגורמים העירוניים מאפשרת לנערות והנערים ליהנות מפעילויות תרבות ובילוי איכותיות, חווייתיות ומעצימות.

תכנית הפעילות מותאמת לתלמידות ותלמידים מקהילות שונות בעיר, חילוניים, דתיים וחרדים, והפעילויות יגיעו לכל השכונות.

 השנה בני הנוער ייהנו מפעילויות שונות, בניהן,

טורניר כדורגל, ערבי סרט, פיינטבול, תחרות המירוץ למיליון, אימון נינג'ה עם גיל מרנץ, שבוע מציאות מדומה, סדנאות קרב מגע, ערב להקות צעירות, מרוץ לילה ייעודי לנוער, ליגת מגרשים מוארים בלילות,

מרחבים פתוחים במרכזי נוער ובמרכזים הקהילתיים ברחבי העיר ועוד.

אירועי קיץ 2022 יגיעו לשיא בשבוע האחרון של החופש הגדול, יום שלישי ה-30.8.2022, במסיבת סוף הקיץ לנוער בפארק המייסדים עם כוכבי הנוער הגדולים בישראל,

אנה זק, הזמר האהוב אבי אבורומי וכוכבי הטיקטוק אופק וניר.

מסיבת סוף קיץ 2022

 

הכניסה לכל האירועים הינה חופשית וללא תשלום- למעט אירועים בהם מצוינת הרשמה מראש ו/או תשלום.

לפרטים נוספים לחצו כאן

 

ראש העיר רחמים מלול

ראש העיר ,

"לאחר שנתיים ארוכות בהן התקיימו אירועי הקיץ לנוער במתכונת מצומצמת אנחנו חוזרים לחגיגות מלאות בכל רחבי העיר. אגף החינוך והנוער, החברה העירונית ורשת חוויות יזמו עבור הנערות והנערים קיץ גדוש באירועים ופעילויות ואני מזמין את כל בני הנוער בעיר להצטרף".

חדשות רחובות – אמיתי כהן

, סגן ראש העיר ויו"ר רשת חוויות,

"שיתופי הפעולה בין כל הגורמים, בניצוחו של ראש העיר, הולידו תוכנית איכותית לנוער אבל לפני הכל אנו מציעים מסגרת חינוכית בלתי פורמאלית, מוגנת, בסביבת מרחבי המרכזים בשכונות בכל רחבי העיר, בהובלת מדריכים וגורמי מקצוע מצוינים. אני מאחל קיץ בטוח ומהנה".

מנכ"ל רשת חוויות גולן ביטון

מנכ״ל חוויות,

״במשך כל השנה רשת חוויות בשיתוף אגף החינוך והנוער מקיימים פעילות מגוונת לכלל בני הנוער במרכזי הרשת לצד התאמת פעילות לכל נער ונערה בהתאם לצורך שעולה מהשטח. פעילות קיץ בטוח לנוער היא למעשה תוצאה של שיתוף פעולה מקצועי לצד איגום משאבים עירוני לרווחת בני הנוער ואני מברך על כך ומאחל לאלפי בני הנוער וצוותי הנוער קיץ בטוח ומלא בחוויות״.

חבר המועצה אסף אל בר

חבר המועצה ומחזיק תיק נוער וצעירים, ד"ר אסף אל-בר,

"לאחר שנתיים של קורונה אנחנו שמחים להציע לנוער בעיר אפשרויות בילוי רבות. אנחנו מפצירים בכם ובכן לגלות גם אחריות ולשמור זה על זה בתקופה הזו. אני רוצה לברך ולהודות לכל הגורמים השותפים על הבניה המשותפת של התכנית. שיהיה לנו קיץ נעים ובטוח!".

חדשות רחובות - אייל פרנקל צילום רמי זרנגר
חדשות רחובות – אייל פרנקל צילום רמי זרנגר

מנכ"ל החברה העירונית,,

"קיץ מלא פעילויות ואירועים מחכה לבני הנוער ברחובות, במטרה לאפשר חופשת קיץ נעימה ובטוחה. החברה העירונית שמחה לשתף פעולה עם אגף החינוך וכל הגורמים העירוניים, ביצירת מענה מהנה לבני הנוער בעירנו. אני מזמין את כולם לקחת חלק באירועים ובפעילויות".

חדשות רחובות ניוז

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *