בשעה טובה: נפתחה רשמית הבריכה ההידרותרפית בחוויות רחובות

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

נפתחה רשמית במעמד ראש העיר מתן דיל הבריכה ההידרותרפית של רשת חוויות שחודשה בהשקעה של מעל כחצי מיליון שקל.

 

ממשיכים לשפר את השירות: הבריכה המחודשת משרתת קהל רחב והטרוגני ומשמשת ללימודי שחייה, התעמלות וטיפולים ייחודים.

 

הסתיימו העבודות לחידוש הבריכה ההידרותרפית, שעברה שיפוץ כללי בהשקעה של כחצי מיליון שקל: רשת חוויות מדווחת כי הבריכה המחודשת נפתחה רשמית, זאת לאחר שבמהלך העבודות בוצעו הסדרים מיוחדים, שאפשרו את המשך פעילותה למרות העבודות הנרחבות. יש לציין כי המיזם הייחודי יצא לדרך שבועות ספורים לפני ה-7.10 ולמרות האתגרים הרבים, הצליחו ברשת להמשיך בביצוע העבודות.

 

אמיתי כהן, יו"ר הרשת וחבר המועצה סיפר כי: "כחלק מהשקעות בחידוש מבנים, ובמטרה לשמור על רמת שירות גבוהה, יצאנו לפני כחצי שנה לשיפוץ של הבריכה ולמרות האתגרים וכשברקע הנחיות פיקוד העורף ומגבלות התפקוד בשעת חירום, הצלחנו להוביל את הפרויקט לסיום מוצלח ואני מברך את כל העוסקים במלאכה".

חדשות רחובות - אמיתי כהן - רחובות ניוז
חדשות רחובות – אמיתי כהן – רחובות ניוז

גולן ביטון, מנכ"ל הרשת מוסיף כי: "אירועי הטבח והמלחמה שפרצה עיכבו את המשך העבודות, לאחר שנתנו פתרונות יצירתיים ודחפנו להמשיך את הפרויקט, בין היתר, כחלק מיצירת חוסן ורצף תפקודי של העורף. זהו הישג גדול מבחינתי לסיים את המיזם, שמקפיץ את רמת השירות שלנו עוד שלב למעלה, גם בתחום זה. אני רוצה להודות לראש העיר מתן דיל על תמיכתו בפעילות הרשת והתחדשותה".

 

במסגרת העבודות הוחלפו אריחי הקרמיקה בקירות, הותקן ריצוף נגד החלקה, הוחלפו אביזרי אינסטלציה, כיורים, אסלות ועוד. מאחורי העיצוב עמדה חשיבה ששמה את חווית המשתמשים במרכז. חדרי המלתחות והשירותים התחדשו במחיצות טרספה למקלחות, ספסלים ואביזרים מודרניים. הקונספט העיצובי ביקש לתת תחושה של נעימה לשימוש המטופלים, ליצור נוחות ולהיות פרקטי, כך שהוא ישמש קהלים מגוונים של אוכלוסיות בגילאים שונים ועם צרכים שונים. מניפת הצבעים שנבחרה משקפת את רוגע, נעימות ומרווח לכלל האוכלוסיה.

הבריכה ההידרותרפית משרתת מגוון רחב של אוכלוסיות בעיר והיא משרתת כ-1400 תושבים מידי חודש. בין היתר, מתקיימים חוגי שחייה לילדים בכל הרמות, התעמלות במים למבוגרים, טיפולים לאנשים עם פציעות, מוגבלויות ומצבים רפואיים מורכבים. "הבריכה נותנת מענה לטיפול פיזיותרפיה במים חמימים, אשר מסייעים לשפר את התפקוד הפיזי, הנפשי והקוגניטיבי. עצם היותה בריכה סגורה מאפשר לנו ליצור חממה לטיפולים במשך כל ימות השנה, ולהעניק גם טיפולים פרטניים וגם פעילות לקבוצות התעמלות במים", אומרת ענת ניסנבויים, מנהלת הבריכה.

בבריכה צוות מטפלים הידרותרפיסטים ופיזיותרפיסטים בעלי ניסיון רב, עם תחומי התמחות ממוקדים. לבריכה נגישות מלאה לנכים, כולל מנוף לבריכה.

הבריכה עובדת עם קופות חולים כללית, מאוחדת ולאומית וכמו כן עם מטופלים פרטניים.

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *