גאווה לעיר: סגן מעיין זריר מרחובות נבחרה למצטיינת נשיא המדינה

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

גאווה לעיר: הכירו את סגן מעיין זריר מרחובות שנבחרה למצטיינת נשיא המדינה

(צילומים: באדיבות המשפחה)

סגן מעיין זריר, בת 21, ילידת רחובות, התגייסה בדצמבר 2021 למסלול ייעודי לקצונה של חיל הלוגיסטיקה, לאחר שנה במסלול סיימה קורס קצינים והפכה לקצינת הלוגיסטיקה של גדוד 51 של חטיבת גולני. קצין הלוגיסטיקה אמון על מערך ההיסעים של הגדוד, תחום התזקיקים והדלק והבינוי.
ללא מערך הלוגיסטיקה, הגדוד לא ינוע קדימה. לאחר כ5 חודשים אינטנסיביים בתפקיד, פרצה מלחמת ״חרבות הברזל״.
גדוד 51 שהה בתעסוקה מבצעית בגזרה דרומית בעזה, במוצב כיסופים.

המלחמה תפסה את מעיין בבית, אך צו השעה והבנת המחויבות גרמו לה לקפוץ לגזרה על אף הסכנה.
ביום הראשון למלחמה איבדה מעיין את המפקד האישי שלה, מ״פ פלוגת המפקדה – רס״ן רז פרץ ואת המפקד המקצועי שלה – רס״ב זיו דדו מנ״ע לוגיסטיקה בגדוד. בנוסף אליהם, הגדוד איבד עוד 30 מטובי בניו. לצד האבל, הראש היה מורם והפנים קדימה.

מעיין הייתה שותפה מלאה לתמרון בעזה, לקחה חלק באקט המלא מחדש את הלוחמים בכלל החתכים ודאגה לאפשר את קיום ורציפות הלחימה. לאחר כ3 חודשים של תמרון ברצ״ע חטיבת גולני סיימה את משימתה בגזרה הדרומית וכרגע תופסת קו מבצעי בגזרת הצפון. במקביל לעליית החטיבה לצפון, סיימה מעיין את תפקידה בגדוד 51 וכיום היא ע׳ קצין ההספקה של החטיבה.

עם סיום התפקיד, נבחרה מעיין להיות מצטיינת נשיא ביום העצמאות ה76 של מדינת ישראל כאות הוקרה על התפקיד אותו ביצעה. מעיין גאה לשרת כקצינה בצה״ל, ובפרט בחטיבת גולני, חטיבת העם. סיסמת החטיבה היא ״עד הניצחון!״, וכך יהיה.

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *