גבי אשכנזי בכנס ברחובות:"שלום היא לא מילה גסה"

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

רב אלוף במיל׳ גבי אשכנזי ממנהיגי ״כחול לבן״ כבש את רחובות עם כנס סוחף באולמי רימונים בהשתתפות מעל ל -300 איש! מ״מ ראש העיר זהר בלום הביע סיפוק גדול מהצלחת הכנס. 
רב אלוף במיל׳ גבי אשכנזי הגיע הערב לרחובות לכנס באולמי רימונים ברחובות. בכנס שעל האירוח וההפקה שלו הופקד מ״מ ראש העיר זהר בלום השתתפו מעל 300 איש שהיו סקרנים להקשיב לאשכנזי שיצא רק השבוע בהתבטאויות ראשונות לתקשורת. את הכנס פתח מ״מ ראש העיר זהר בלום שהזמין לבמה את מועמד נוסף של ״כחול לבן״ לכנסת ותושב העיר גדי יברקן. יברקן הציג את משנתו הציונית והערכית ואחריו עלה אשכנזי לנאום. בנאומו הדגיש אשכנזי את מחויבותו לביטחון המדינה ואזרחיה ואת המחיר שהוא מוכן לשלם עם הכניסה לפוליטיקה לטובת מדינת ישראל.
אשכנזי, הרביעי ברשימת כחול לבן, התייחס בכנס ברחובות לסוגייה הפלסטינית ואמר כי "שלום היא לא מילה גסה". לדבריו, "אמרו עליי הרבה דברים, חלש אף פעם לא אמרו עלי. אנחנו אומרים דברים מאוד ברורים בנוגע לירושלים. מה קורה עם השטחים? קודם כל אנחנו בעד מדינת ישראל, ומצד שני אנחנו לא רוצים לספח מחר את השטחים. אף אחד מכם לא רוצה מיליוני פלסטינים מצביעים לכנסת במדינה שלנו. אנחנו בעד גושי ההתיישבות, אנחנו בעד בקעת הירדן, גבולה המזרחי של מדינת ישראל, ומאמינים באחדות של ירושלים".
אשכנזי הוסיף כי "אם יהיה פרטנר אמיתי לשלום, אנחנו חושבים שצריך לנסות למצוא או לממש שלום בצורה אחראית בלי לעשות שום פשרות ביטחוניות, אין מקום לניסויים, אז המילה שלום היא לא מילה גסה. אנחנו לא מוצאים מישהו שבאמת רוצים לעשות שלום, אבל בסופו של דבר חייבים לחתור למצב שאנחנו נפרדים מהפלסטינים".
מימין: זוהר בלום,גבי אשכנזי ואבי קינד
בהמשך ענה אשכנזי לשאלות רבות של הקהל ובין השאר הסביר לקהל שצריך לעסוק יותר בעשייה ופחות בציוצים בטוויטר וסרטונים בפייסבוק. אשכנזי אמר: ״כשהיה איום קיומי על המדינה (הכור הגרעיני בסוריה) תקפנו אותו והשמדנו אותו, לא דיברנו. מיטות בבית חולים מוסיפים עם חלוקת משאבים נכונה ולא בציוצים״.
אחרי האירוע הודה אשכנזי לקהל, לחץ ידיים, החליף חוויות עם עשרות קצינים שהיו פקודיו והגיעו לברך והקדיש זמן מיוחד לישיבה קצרה עם חברי רשימת ״החינוך בראש״ של זהר בלום שמובילים כעת את הקמפיין של ״כחול לבן״ בעיר רחובות.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *