האם רחמים מלול ומתן דיל שוב יעמדו בקרוב על אותה במה? ומי הם אנשי השנה?

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

האם רחמים מלול ומתן דיל שוב יעמדו על אותה במה? ומי הם אנשי השנה?

 

ראשון: איש השנה שעבד שעות נוספות היה לא אחר מאשר מ״מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך זהר בלום. הוא הגיע לעירייה כל יום בשעה 06:00 בבוקר והלך לישון אחרי עשרות זומים בשעות הקטנות של הלילה.
השעות הנוספות של בלום מתייחסות להתפרצות הקורונה במספר בתי ספר וגני ילדים בעיר.

מ"מ ראש העיר זהר בלום במשרדו

 

שני: מנכ"ל העירייה דורון מילברג מבצע חיסון קורונה במתחם החיסונים מתנ"ס קרית משה. שמגיע להשתתף בזום פורום הקורונה נשאל מילברג איך הוא מרגיש והוא השיב כמו גיבור "לא הרגשתי את הזריקה בכלל".

דורון מילברג מבצע את החיסון

 

רביעי: ועדת תכנון ובניה, חברת המועצה קארין ברגינסקי תהתה מדוע להקצות שטחים לקיוסקים על חשבון שטחים ירוקים (ריאות ירוקות). אבי קינד "יצא" עליה במתקפה שהיא מתנגדת לכל דבר שמעלה ראש העיר רחמים מלול בוועדה. ברגינסקי בתגובה: "מה קרה אבי לא לקחת היום כדורי הריטלין?". קינד נשאר ממלכתי ולא ממש התיחס, הדיון כמובן המשיך כרגיל.

קארין ברגינסקי ואבי קינד

 

חמישי: עוד חוזר הניגון- יו"ר האופוזיציה חבר המועצה מתן דיל, צפוי לקבל משימה לא פשוטה ומוכרת לו, לנהל את מטה הבחירות לכנסת של סיעת הליכוד ברמה הארצית. את התפקיד באופן פורמלי אמור דיל לקבל בשבוע הקרוב ואם אכן כך הוא יעשה זאת בפעם השניה ברציפות. מענין אם הפעם נראה את מלול ודיל על אותה במה. נמשיך לעקוב😉

משמאל- רחמים מלול, בנימין נתניהו, מתן דיל ואביב איטח (בכנס של מערכת הבחירות אשתקד)

 

חמישי: שעבר ועדת התחבורה- חבר המועצה גיא צור " שאל שאלות, רצה חוות דעת של היועצת תנועה, ליאור שוקרי השיב שהוא לא יכול להוציא חומר. שוקרי אמר לו שישאל את יו"ר הועדה. לבסוף ראה צור שהוא לא מקבל תשובות אז הוא ירד מהזום. מאחורי הקלעים התקשר שוקרי לצור וביקש שיחזור, גיא חזר והסביר לשואלים שיצא בסך הכל לעיסוקים אחרים לכמה רגעים".

חבר המועצה גיא צור

 

שישי: איש השנה בתחום החינוך הוא מנהל קרית חינוך אורט אבי סער, שהצליח להביא את בית הספר להישגים מרשימים בשלוש השנים האחרונות וגם השנה גרף נקודות זכות עם תוצאה של 100 זכאות לבגרות. סער מקדם יוזמות חינוכיות רבות שזוכות להצלחה והוא נחשב אחד המנהלים המוערכים ביותר. בהצלחה!

אבי סער מנהל קרית החינוך אורט

 

שישי: כוכבת הריאליטי אביבית בר זהר חגגה יום הולדת לאמה "אתי" בתחילת הדנה האזרחית. בר זהר סיפרה שאין גבר שיצא איתה ולא התאהב באמא אתי. לבאים בתור שימו לב.

אביבית בר זהר מתוך הסטורי

 

שישי: אשת השנה היא לא אחרת מחברת המועצה איטל בציר אלשיך שלמרות תקופת הקורונה המורכבת הצליחה לקיים למעלה מארבעים פרויקטים. בציר סיכמה: "וואלה …. זאת הייתה חתיכת שנה!  רגע לפני שאורזת בתיקייה את 2020 ושמה בארכיון, הצצתי לראות את השנה החולפת והסתבר לי שבמסגרת התנדבותי כחברת מועצה ושליחת ציבור הספקתי לקדם למעלה מ-40 פרויקטים בעיר רחובות, בתמיכת ראש העיר רחמים מלול רחמים מלול".

איטל בציר בפרויקט האחרון השנה- הקמת גינה קהילתית בשיתוף ח"מ אבי מוזס

 

שישי: חברת המועצה לשעבר יעל בק בחרה לפתוח את השנה האזרחית החדשה בתמונות ממחאה. בק רשמה: "פותחים את 2021 עם המשך המחאות…עשרות מתושבי/ות העיר לוקחים כעת חלק במחאה הקהילתית, המתקיימת בגן המייסדים, רחובות של תקווה". כל אחד והעשייה שלו.

 

יעל בק בהפגנה

 

שבת: זמר העשור הרחובותי אייל גולן מסכם שנה אזרחית מרגשת במיוחד עם קבלת הרכש החדש למשפחת גולן, לידת ביתו הרביעית "מיאל". בשבוע הקרוב נדע אם גם התביעה שהגיש גולן נגד הבלוגר עומרי חיון, האם גם היא הסתיימה, אם כן יוכלו השניים לפתוח את שנת 2121 ללא דאגות מיותרות.

אייל גולן וביתו מיאל

 

שבת: ציוץ שהעלתה בטוויטר תושבת יבנה שבחרה דווקא השבת להזכיר את התמונה שחוללה מהומה בכל הארץ-  מנהלת בית ספר ברחובות, שהתחפשה כזכור בפורים לשוטרת וכיוונה אקדח צעצוע לעבר דמותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. אותה מצייצת כתבה שבתי הספר בעיר רחובות לכאורה מזוהים עם הדגלים השחורים. נו טוב, כל אחד ודעתו.

צילום- מתוך הטוויטר

 

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *