האם רחמים מלול ינצח בהצבעה ומי קיבלה הצעה להצטרף לרשימה בבחירות לכנסת

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

השבוע במנגל: איזו חברת מועצה קיבלה הצעה להתמודד לכנסת, את מי הפתיע עודד עמרם והאם רחמים מלול ינצח ויגרוף את המקום הראשון?

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

 

ראשון: מזכירות מרחב הסתדרות העובדים מתכנסים במוזיאון מורשת יהדות תימן, לבחור באופן פורמלי את עודד עמרם לכהן כיו"ר המרחב לקדנציה נוספת. חבר המועצה המשמש כסגן יו"ר ההסתדרות רועי שרעבי מנחה את הטקס, שעמרם עולה לבמה הוא מודה לכולם האמון שנתנו בו, שולף זר פרחים גדול ומפתיע את רעייתו הדס לרגל יום הולדתה. המנגל מצטרף לברכות, מזל טוב.

 

ראשון: מזל טוב לעו"ד הרחובותית שמרית לבייב וינגרטן שחיתנה את בנה הבכור גור עם בחירת לבו מיכל באולם לילות קסומים. הגיעו לכבד מ"מ ראש העיר בנצי שרעבי, איש העסקים גולן ברזילי ועוד.

חתונת לבייב עם בנצי שרעבי וגולן ברזילי

 

ראשון: חבר מועצת העיר רחובות אבי קינד נצפה שוטף את המדרכה סמוך לעסקיו ברחוב יעקב. קינד זכה לפרגונים רבים מצד תושבים שראו את הפוסט.

אבי קינד שוטף את המדרכה השבוע

 

ראשון: בשעה 21:00 נערכה התוועדות לרגל יום הולדתו של הרב יחיאל גולוכובסקי, בנו של רב חב"ד רחובות. הגיעו לכבד חבר המועצה עו"ד אבי מוזס, הרב יהונתן בורוכוב. מוזס איחל לבן החוגג הרב יחיאל שבעז"ה יהיה רב העיר".

עו"ד אבי מוזס

 

שלישי: חברת מועצת רחובות איטל בציר אלשיך בבידוד קורונה עם כל בני משפחתה. שבוע שהפך לגיבושון משפחתי ומשלוחים מפנקים מהשכנים והחברים. בסופ"ש העלתה איטל סרטון ריקוד מסכם עם הבנות שלה בטיקטוק והכותרת : ״ככה סוגרות שבוע של בידוד משפחתי״.

 

שלישי: מזל טוב למזכירת המחלקה המשפטית בעיריית רחובות שירן כורש, שחגגה 36 קיצים. מזל טוב לעורך הדין הרחובותי המצליח אלדד אהרוני שחגג השבוע 54 קיצים.

שירן כורש ואלדד אהרוני

רביעי: הבעלים של שווארמה קריטי, אלירן קריטי ממשיך לרגש, השבוע הוא תרם עשרות מנות פלאפל כיד המלך לבעלי מוגבלויות. (אגב, למנגל זה נודע בטעות כי אלירן לא מאלה שיספרו דבר כזה). מגיע לו שאפו על מתן בסתר!

אלירן קריטי

 

רביעי: שישה ימים לאחר יום ההולדת 78 לראש העיר לשעבר שוקי פורר, התפנה בנו השר עודד פורר, בין ההצבעות לפיזור הכנסת לעבודה השוטפת, והרים עם אביו לחיים. המנגל מסכם: מוטב מאוחר מאשר בכלל לא.

עודד ושוקי פורר

 

רביעי: כרמלה קופר – דוברת עיריית רחובות לשעבר, היום עורכת אתר נדל"ן אינטרנטי. קופר עסוקה בימים אלה בקידום הצבעה/תחרות בין ראשי הרשויות בארץ, מי מהם מוביל בהתחדשות עירונית. הקישור להצבעה רץ בין תושבי העיר רחובות, עובדי עירייה ועוד, מענין אם הבוס לשעבר, הראיס רחמים מלול, יהיה מבסוט מהתוצאות. נמשיך לעדכן.

רחמים מלול וכרמלה קופר

חמישי: יהלומה לוצוף דאנזאן נוחתת בנתב"ג לבקר את משפחתה בהם אחיה, חבר מועצת העיר שמואל בר דאנזאן. הביקור המרגש של יהלומה המתגוררת בסן דייגו שבקליפורניה, מגיעה לאחר נתק ארוך בגלל תקופת הקורונה.

יהלומה, שמואל ואילה לירון

 

חמישי: שר הבינוי והשיכון זאב אלקין מגיע לפגוש את חברת המועצה קארין ברגינסקי במשרדיה שבפארק המדע ברחובות. בפגישתם שאל אלקין אם היא מעוניינת להצטרף לרשימת תקווה חדשה לכנסת. ברגינסקי השיבה בשלילה והוסיפה כי מה שחשוב לה זה לקדם את העיר רחובות בלבד. ברגינסקי: "היתה פגישה טובה ואני תקווה שבקרוב נארח שוב את השר יחד עם תושבים יקרים".

זאב אלקין וקארין ברגינסקי

 

חמישי: סגן ראש העיר רחובות ויו"ר דירקטוריון רשת חוויות אמיתי כהן מגיע אל מקום עבודתו החדש, לנהל את המועצה הדתית בקרית ארבע. נאחל לו בהצלחה.

חדשות רחובות - אמיתי כהן - רחובות ניוז
חדשות רחובות – אמיתי כהן – רחובות ניוז

שישי בצהריים: הרחובותי ואיש חיי הלילה לשעבר, כיום איש עסקים בטייוואן יוסי טנג'י נשא לאישה את רונית נודל הרחובותית, לזוג המאושר בת בכורה שנולדה בימי הקורונה. הגיעו לפרגן: חבר המועצה אביב איטח, המשנה לראש העיר ראשל"צ עידן מזרחי, איש העסקים גלעד כץ , יזם הנדל"ן דניאל מלכה, מאמן הכושר מייקו שמחי, מעצב השיער ששי כהן. על המוסיקה : דיג'יי שרון גדסי.

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *