האמת יצאה לאור! כתב אישום נגד גרוש בוטל לאחר שהמתלוננת נמצאה כלא אמינה

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

האמת יצאה לאור: כתב אישום נגד גרוש בוטל לאחר חקירה נגדית שערך לה בדיון עורך הדין אביחי חג'בי.  העדויות הלא אמינות והשוטר שהבריז מעדות: מחדלי המשטרה בתיק איומים נגד אב גרוש – שזוכה מכל חשד.

 

 

מ', תושב האזור בן שלושים הוא אב גרוש שנקלע לסכסוך עם גרושתו, וכמעט שילם על כך מחיר כבד: בעקבות תלונות האישה הוגש כנגד הגרוש כתב אישום בגין איומים, שהיה יכול למנוע ממנו מפגש עם בנו ולפגוע בחייו ובפרנסתו.

בתום דיון משפטי, ביטלה התביעה את האישומים ומחקה את התביעה נגד האב, ששמו נוקה מהפרשה. אך בפרוטוקול הדיון תקף בית המשפט בחוזקה את תפקוד המשטרה בתיק, וציין שני מחדלים מהותיים בהתנהלותה:

ראשית, קבע בית המשפט כי עדויות התביעה אינן אמינות. תלונתה של האישה נגד בעלה לשעבר כללה שני מקרים בה איים עליה לכאורה, כשבאחד המקרים סימן לה תנועת חיתוך על הצוואר בעודו חולף על פניה במכוניתו, ובשני צעק לעברה "אני אפגע בכם". שני המקרים התרחשו לטענת המתלוננת כשאספה את הילד ממפגש מפוקח של הנאשם עימו. שופטת בית משפט השלום ברמלה, רבקה גלט, העירה למשטרה וצייה כי בית המשפט העיר "הערות נוקבות וחריגות בנוגע לטיב הראיות, הערות שנפלו על אוזניים ערלות".

עו"ד אביחי חג'בי מסר בתגובה: "לאחר חקירתם הנגדית של המתלוננת ובעלה, בית המשפט התרשם כי מדובר בתלונות אשר מרחפות מעליהן סימני שאלה משמעותיים. אני שמח שמשטרת ישראל הבינה כי אין אמת מאחורי תלונת המתלוננת ובטלה את כתב האישום".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *