הבטיח ומקיים: מתן דיל לקראת סיכום הבנות עם הקבלן שמבצע את פרויקט דרך יבנה

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

ראש העיר רחובות עו"ד מתן דיל, הבטיח כזכור במערכת הבחירות, לסיים את פרויקט דרך יבנה וכך עשה עם כניסתו לתפקיד: "התושבים זעקו ואף אחד לא שמע אותם עד היום". 

ראש העיר רחובות עו"ד מתן דיל, לקראת סיום משא ומתן עם הקבלן שמבצע את פרויקט שדרוג דרך יבנה, הידוע לשמצה, שהחל כזכור בקדנציה הקודמת וגרם לעוול ומטרד גדול לתושבי האזור. "ברגע שנבחרתי, יצרתי קשר דרך הגורמים המקצועיים בהל"ר, ניהלתי משא ומתן שבימים אלה מסתיים לשמחתי, בכיוון אליו כיוונתי. בקרוב מאוד נפרסם את התוצרים לפעולות האחרונות שביצענו, נייצר וודאות ושקיפות לתושבים על מועדי סיום הפרויקט. חשוב לי לומר שאני מסתכל על כל פרויקט ובוחן הכל מחדש כדי לספק לתושבים את הפרויק בצורה הטובה ביותר".

 

"אחת מהפעולות שביצעתי הוא ביטול שביל האופניים, חייבים להבין שהתכנון של עיריית רחובות עד היום היה לבצע שביל אופניים, למותר לציין שזה שביל אופניים מסוכן ולא בטיחותי, שהרי היציאה מהבתים היא למדרכה, אח"כ לשביל האופניים ולכביש, לפעמים אפילו ברברס, דבר שיצר מפגע וקושי בטיחותי אמיתי. לא זו אף זו, שביל האופניים הוביל לכך שעיריית רחובות צמצמה בצורה משמעותי מאוד את מספר החניות, והכל כאשר קיים שביל אופניים בשדרות חן ברחוב מקביל לדרך יבנה. העירייה ביקשה לבנות שביל אופניים בדרך יבנה ולהרוס את שביל האופניים בשדרות חן. היעלה על הדעת? אז לא! לא יעלה על הדעת! התושבים זעקו ואף אחד לא שמע אותם עד היום. כשהעירייה בראשותי, אדאג לשדרג ולסדר את שביל האופניים בשדרות חן, אבטל את שביל האופניים בדרך יבנה וכל זה רק על קצה המזלג כחלק מפעולות נוספות שאעשה".

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *