הורי רחובות שימו לב: נפתח הרישום לסיוע כספי בצהרוני גני הילדים

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

סיוע כספי להורים: נפתח הרישום לזכאים לבקשות סבסוד בשכר לימוד בצהרוני גני הילדים

משרד העבודה והרווחה פתח את הרישום להגשת בקשות לזכאים לסיוע בשכר הלימוד לשנת הלימודים תשפ"ד – צהרוני גני הילדים ברשת חוויות זכאים לסמל תמ"ת, דבר המאפשר למאות הורים לקבל סיוע כלכלי

רשת חוויות רחובות נערכה לסייע להורים בהגשת בקשות לסבסוד לזכאים בצהרונים, זאת לאחר שאמש (20.12) התקבלה הודעת משרד העבודה והרווחה (תמ"ת), כי ניתן להגיש בקשות כאמור עד ליום ראשון ה- 31.12.23. את הבקשה יש להגיש באתר משרד העבודה והרווחה, בצרוף טופס חתום אותו מספקת רשת חוויות.

 

רשת חוויות עומדת בכל הקריטריונים והסטנדרטים הגבוהים שנקבעו על ידי משרד העבודה והרווחה, ועל כן קיבלה את סמל התמ"ת גם השנה, דבר המאפשר להורים להגיש בקשות לסבסוד בשכר לימוד. "מידי שנה מאות הורים המגישים בקשות ונמצאים זכאים, מקבלים את השתתפות המדינה בשכר הלימוד", אומר אמיתי כהן, יו"ר הרשת, "אתמול קיבלנו את הודעת המשרד כי נפתחה ההרשמה כאמור – ואני קורא להורים למהר ולהגיש בזמן את כל הנדרש, על מנת שפנייתם תיבדק במשרד העבודה והרווחה".

גולן ביטון, מנכ"ל הרשת ציין כי: "מאחר ופתיחת ההרשמה על ידי התמ"ת, משאירה להורים זמן קצר יחסית להירשם, אנחנו מקפידים להכין עבורם את כל המידע מבעוד מועד, והוא עלה היום לאתר האינטרנט של הרשת, מיד כאשר התבשרנו על פתיחת האתר להרשמה. בכך אנחנו מנגישים את המידע, כחלק מהשירות להורים".

באתר רשת חוויות ניתן לקבל קישור להגשת הבקשה וקליטת שאלוני הרשמה, מידע אודות מבחני התמיכה, אישור התמ"ת לסמל צהרון וסמלי המוסד, ועוד.

מנכ"ל רשת חוויות גולן ביטון
מנכ"ל רשת חוויות גולן ביטון

לעמוד המידע באתר חוויות – https://www.havayot.org.il/TAMT2023/

מוקד הדרגות במשרד העבודה והרווחה -טלפון 2969* שלוחה 2, בימים ראשון עד חמישי מהשעה 8:00 עד 16:00

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *